Jorg-1 Startet 23.April.2006 Del på Facebook Startet 23.April.2006 Har laget en mal for både Draco 2500TwinCab og 3000 Sunbridge angående dekor/stripesett. Man starter selvfølgelig med ren båt, glassvask fra Rimco (pumpeflaske med såpe), skalpell,maskeringstape, en plastsparkel/påstryker,tommestokk,samt noen linjal/plastvikler. En rull med dekor mørkblå og sølv. En kanne kaffe. En gardintrapp. Skru av mobiltelefonen og sett igang: Dette begynner og bli morro. Hadde noen gamle nyanser i gelcoaten på hvor det originale stripesettet satt...slik at det var en grei retningsstyring. Og vipps en nesten helt "ny" båt. Brukte ca 6 timer alene og 1,5 liter kaffe. Dekorsettene koster kr. 2.950,- pr stk og jeg kan skaffe dem på bestilling.... Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
EspenE Svart 23.April.2006 Del på Facebook Svart 23.April.2006 Nydelig Jorg-1. Gleder meg til å se den "live"! Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 23.April.2006 Del på Facebook Svart 23.April.2006 Kanon! Hvor fikk du dekoren fra? Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 24.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2006 Dekoren har jeg laget selv....får lånt utstyr til dette og som sagt ligger malene inne på Draco 25 og 30 foteren. Bruker "mactacfolie" 9800 proff som burde ha en holdbarhet på 7 år... Vurderer og ta meg bryet med å få laget maler til også 17,18,20,21,23 og 24 også. Mvh Jørgen Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Kotnes Svart 24.April.2006 Del på Facebook Svart 24.April.2006 Detta blei bra. Skal snart gjøre det samme selv med stripene jeg kjøpte av deg til min 2500 twincab. Liker ikke kaffe men en eller to styrepils gjør vel samme nytten. Sitér dette innlegget Kroppen har passert 50 men ikke hue. Link to post
Oyvind Svart 24.April.2006 Del på Facebook Svart 24.April.2006 Dette ble jo riktig bra, Jørgen! Får vurdere om jeg skal bytte mine striper på skroget. På overbygget er det ikke striper på 82-83 modellen. Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 30.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.April.2006 Jeg er muligens i ferd med å få laget opp noen stripesett til Draco 2000 dc og 2100 dc (og mulig 2300 suncab) av den modellen med hel frontrute/vindskjerm. Pris: Tja....ca 2.200,- - 2.500,- Ønsker med dette bare å "lodde" stemningen om noen er interesserte? Send meg en IM da..... Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.