Ketil M Startet 23.April.2006 Link til dette innlegget Startet 23.April.2006 Hei. Siste post på vårpussen er å skaffe meg en ny baugrekke, men ettersom jeg ikke har mål på den originale blir det et hærk å få et verksted til å lage en. Men så kom jeg over et firma som selger "byggesett", men de holder til i England.. Litt dumt når en har bråttom og kansje trenger noen ekstra dingser. Kansje noen vet om hvor en kan få kjøpt slike deler her i Norge??? Eksempelbilder finnes her Mvh Ketil. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 23.April.2006 Link til dette innlegget Svart 23.April.2006 SeaSea på Rud i Bærum har sånt. Både i alu og i syrefast. Rør i 25mm har de også. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Ketil M Svart 23.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.April.2006 Genialt. 1000 takk! Endelig har SeaSea fått sortimentet sitt på nett også... Mvh Ketil Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.