husøy Startet 24.April.2006 Del på Facebook Startet 24.April.2006 Kan noen hjelpe meg med tegninger evt mål på en trekrybbe til min Nidelv 26 ? Har ei krybbe som er laget for en Polar 770 , er det noen som vet om denne vil passe. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 24.April.2006 Del på Facebook Svart 24.April.2006 har du ringt il prodisenten - eller de som i dag eier rettighetene? På min egen båt (ikke nidelv) fikk jeg da tilsendt en fin tegning med mål og dimensjoner. det er verdt et forsøk. Sitér dette innlegget Link to post
husøy Svart 24.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2006 Har prøvd det , men de vil bare selge ferdig krybber. Sitér dette innlegget Link to post
Atco Svart 24.April.2006 Del på Facebook Svart 24.April.2006 Tidligere eier hadde laget en krybbe til min Nidelv 26. Lurer på om ikke jeg fikk med noen tegninger, skal sjekke når jeg kommer hjem. Uansett så står båten i Drammen, så blir du desperat, så kan du bare komme og ta mål Sitér dette innlegget Ord for dagen: Spis en rå Fjesing til frokost.....så skjer det i alle fall ikke noe verre DEN dagen.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.