Karavoli Startet 24.April.2006 Link til dette innlegget Startet 24.April.2006 (redigert) En venn av meg er interesert i å kjøpe denne båten: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...&pos=3&rub=null Vi bor i Nord-Trøndelag, så jeg lurer på om en av dere som er fra Asker kan besiktige båten for meg? Si hva de synes? Ta noen flere bilder osv. Det hadde vært til stor hjelp!!! Redigert 24.April.2006 av måsinj (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 24.April.2006 Link til dette innlegget Svart 24.April.2006 Du burde lagt den HER Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Dolfin Svart 24.April.2006 Link til dette innlegget Svart 24.April.2006 Tja, jeg kjører forbi Leangbukta nesten hver dag. Vet du om båten ligger på land eller på vannet? Er den mulig å besiktige på ettermiddagen (etter 16:00)? Jeg er ingen garva båt-ekspert, men jeg kan alltids svinge innom og ta en titt og knipse noen bilder (dvs forutsatt at det lar seg ordne på ettermiddagen). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.