ovelaur Svart 4.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2006 Skal starte på jobben med rensing av ruglene i kveld. Er det noen som har stalltipset? Klorin og høytrykkspyler?? Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 4.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2006 Høytrykksvasker og god tid, samt evt. en terrasseskrubb fra Jordan ( den smale, med påskrubbart skaft, og brun hard bust. Jeg brukte JIF i tillegg. Ble så bra atte... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Mini Svart 4.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2006 Skal starte på jobben med rensing av ruglene i kveld. Er det noen som har stalltipset? Klorin og høytrykkspyler??Jeg har flere ganger oppnådd forbløffende resultater på antisklimønster med ufortynnet båtvask fra Jotun og litt bearbeiding med en levang. Dette kan anbefales. Lykke til................... P.S. Husk! Skyll godt etterpå D.S. Sitér dette innlegget Link to post
A320 Svart 15.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2006 Tar frem denne igjen. Ble litt nyskjerig på Hva slags skade en høytrykkspyler kan gjøre når den brukes for rens av anti skli flatene. Jeg brukte høytrykk på min Nor-Dan i fjor med kjempe resultat ble skinende rent Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 15.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2006 Ingen. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Skipper Worse Svart 15.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2006 Jeg kom i skade for å grise litt med Autosol på anti-skli mønsteret, som var inngrod med rester av baksiden på et forhenværende ute-teppe. Alt forsvant og det ble rent og pent. Givetvis litt arbeid hvis alle flater skal tas, men dog ... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
JRK Svart 16.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2006 Jeg polerer alltid det ruglete feltet på samme måte med Max Wax produkter som resten av båten. Så langt har aldri noen sklidd, så jeg lurer på at det er en myte at belegget blir så glatt? Spyler alltid av før jeg forlater båten etter helgen og dette holder seg blankt og fint halve sommeren. Sitér dette innlegget Link to post
UnnaMed Svart 16.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2006 JRK Postet I dag 07:59 ... lurer på at det er en myte at belegget blir så glatt? Jeg har omtrent samme erfaring. Legger på voks på antisklia, men polerer det ikke. Hjelper mot skitt uten å bli glatt. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 16.Mai.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2006 Jeg har omtrent samme erfaring. Legger på voks på antisklia, men polerer det ikke. Hjelper mot skitt uten å bli glatt. Nå ble jeg litt forvirret (ikke noe nytt i det!). Hva mener du med at du legger på voks, men polerer ikke? Voksen er jo veldig glatt, trodde til og med det var mening for å hindre skitt i å legge seg? Autosol som nevnt av andre (Skipper_Worse) gir jo også en blankere og glattere flate enn før det legges på og voks blir vel glattest av alt? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Luro Svart 16.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2016 Star Brite Non Skid Deck Cleaner ( http://www.starbrite.com/item/non-skid-deck-cleaner-with-ptef) og en liten fin svamp som heter Magic fra Europris er en rå kombinasjon. Svampen i seg selv fjerner også enkelt svarte streker etc uten sterke midler, så er det noe man bør skaffe før sesongen er det disse. Lekende lett rett og slett. Lykke til og god sommer. ;-) Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 16.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2016 Høytrykksspyler med terrassevasker sparer knær og knoker Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.