jankospeed Startet 25.April.2006 Del på Facebook Startet 25.April.2006 Noen som kan hjelpe meg? Etter en liten prøvekjøring med min Merury 135 to takter begynte det å "pipe" hurtig i min kontroller. Dette skjedde ved cirka 3000 omd. Lyden forsvant når motor kom under dette turtallet. Er det olje som ikke kommer til motor gjennom seperat tank? Sitér dette innlegget 2007-Uttern C56 Mercury F50 ELPT EFI 2004 -Shetland Family Four 18fot Mercury 135 ELPTO Link to post
Allan E Svart 25.April.2006 Del på Facebook Svart 25.April.2006 Eller for varm motor? Lite olje på tanken? Denne har flere funksjoner så hvis det skjer igjen kjenn på motoren om den kan være varm. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 25.April.2006 Del på Facebook Svart 25.April.2006 Har aldri hatt Mercury, men på Johnson/Evinrude så har alarmen forskjellige signaler avhengig av hva som er galt f.eks lite olje på tanken, motoren er for varm osv. Har du sjekket instruksjonsboken angående dette eller kontakter forhandler? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Pilar Svart 25.April.2006 Del på Facebook Svart 25.April.2006 Hei jankospeed Har selv en 50hk Mercury 4t som begynte å pipe, grunnen var at en pakning øverst i kjøleanlegget hadde vridd seg og dermed ble motorblokken for varm. Dette kunnne jeg ikke se på kjølevannstrålen fra motoren. Lykke til med feilsøkning. Sitér dette innlegget Link to post
jankospeed Svart 26.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2006 Hei. Takker for innspill her. Problemet hva et påfyllingslokk til ekstern oljetank som ikke hva tett. Dermed oppbygde det seg ikke trykk i tanken som skulle føre olje inn til motor. Sitér dette innlegget 2007-Uttern C56 Mercury F50 ELPT EFI 2004 -Shetland Family Four 18fot Mercury 135 ELPTO Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.