straycats Startet 25.April.2006 Link til dette innlegget Startet 25.April.2006 Hei Jeg driver å skal trekke om båten innvendig, og har da sett at flere anbefaler titanduk. Har prøvd å ringe de angående B-vare, men de ber meg komme bort så skal de se hva de kan gjøre. Noen som bor veldig nærme som kunne tatt turen opp å hørt med de hva de har og farge på eventuell B-vare. Hilsen straycats Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 25.April.2006 Link til dette innlegget Svart 25.April.2006 hvor ligger titanduk da? Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
M/S Bastard Svart 25.April.2006 Link til dette innlegget Svart 25.April.2006 Ligger i Holmestrand det, hadde jeg hatt tid skulle jeg sjekket for deg. Men det er jo flere her fra Holmestrand så det burde kunne ordnes Sitér dette innlegget Link to post
straycats Svart 25.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2006 Ordner seg sikkert på et vis, ser du har litt å henge fingrne i du også Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 25.April.2006 Link til dette innlegget Svart 25.April.2006 Det kan man si ja, sjekker gjerne men vet ikke når jeg kan få tid. Regner med at det haster Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.