SBB Startet 25.April.2006 Link til dette innlegget Startet 25.April.2006 Jeg har en stor stålbåt som jeg trenger å få utført en del sveisearbeid på. Er det noen som har erfaringer fra verft i skandinavia ? Eventuelt erfaring fra polske verftsarbeidere som kan påta seg slikt arbeid ? Jeg trenger å få byttet ut en ca. 1 kvm stort område på hver side av baugen. Baugen er buet, så det trengs utstyr og erfaring med slikt arbeid. Takknemlig for alle tips ! Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 25.April.2006 Link til dette innlegget Svart 25.April.2006 Der må da være en del verksteder som kan hjelpe med dette. Eksempelvis her i sør har vi Nymo A/S i Grimstad som utfører slike oppgaver på skip. Kan tenkes at de også tar slike mindre oppgaver. Sitér dette innlegget Link to post
mons Svart 25.April.2006 Link til dette innlegget Svart 25.April.2006 Hei Flekkefjord slipps verft i Kvinesdal jobber nå på spreng med å gjøre ferdig en større båt. Denne skal ut om ca 14 dager, og jeg regner med at de kanskje har litt tid før de får inn noe nytt. Mons Sitér dette innlegget Mons Link to post
Bergen Svart 25.April.2006 Link til dette innlegget Svart 25.April.2006 Det finnes vel en rekke små slipper og verksteder som er i stand til å ta slike oppdrag. Hvor på kysten holder du til ?? Flekkefjord Slip har vel en ordrereserve på en milliard NOK, så om de vil være behjelpelig med oppdrag av denne sorten er vel mere tvilsomt. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 25.April.2006 Link til dette innlegget Svart 25.April.2006 Det er en slipp i Engelsviken Sitér dette innlegget Link to post
mortenl Svart 25.April.2006 Link til dette innlegget Svart 25.April.2006 De fleste verksted med vals kan gjøre denne type arbeid. Har selv fagbrev som platearbeider, dette er ingen problem hos noen. Somregel så bøyer en eller kiler platen inn mot spantene. Er disse ødelagt også så gir en platen en liten bøy i valsen.. Søk på mekanisk verskted. Sitér dette innlegget Gla eier av Viksund 310 St-Cruz 2007 modell Link to post
SBB Svart 26.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2006 Takker for svar. Jeg holder til i Tønsberg, så Engelsviken kan kanskje være en idé. Ellers er det noen som har erfaringer eller kjenner til verft i Sverige/Danmark, det er kanskje billigere der ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.