ulken Startet 25.April.2006 Link til dette innlegget Startet 25.April.2006 Jeg har ett problem.. Skulle så gjerne hatt en svinghjulhus til min båt. Årsak: Ser etter at jeg har kjøpt båten at det er laget provisoriske motorferster og at festene på mitt hus er kuttet vekk med vinkelsliper! Er det noen som har ett liggende..der festene er ok? Motor Peugeot, XD-2, (MD 21B?) Ville satt stor pris på respons! Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 25.April.2006 Link til dette innlegget Svart 25.April.2006 Kan dessv. ikke svare på spørsmålet, men MD21 er basert på XDP 4/90. Sitér dette innlegget Link to post
ulken Svart 25.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2006 Betegnelsen XD-2 er ikke ukjent for deg, heller? Mener at jeg har lest om dette tidligere i dette forum...(2,3 l motor, Peugeot) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 25.April.2006 Link til dette innlegget Svart 25.April.2006 Ja, det kan stemme. Som du sier, dette er en 2.3l. XDP 4/90 er 2.1l. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.