M/B Shanty Startet 26.April.2006 Link til dette innlegget Startet 26.April.2006 (redigert) Hva heter de forkrommede ventilene som ser ut som en trompet? noen som kjenner til hvor disse kan kjøpes? Affe Redigert 26.April.2006 av Affe (see edit history) Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Som Svart 26.April.2006 Link til dette innlegget Svart 26.April.2006 Dorade ventiler ??? Sitér dette innlegget Link to post
M/B Shanty Svart 26.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2006 Dorade ventiler ??? det var det jeg trodde, men kan ikke finne dem noen plass. Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Sofaseileren Svart 26.April.2006 Link til dette innlegget Svart 26.April.2006 Dorade ventiler ??? Egentlig tror jeg "dorade" opprinnelig henspeiler på boksen med luftslusen, under messing"trompeten" du snakker om. Men jeg er at det er vanlig å kalle "trompeten" for dette også. Om ikke forkrommet, finner du en i mesing her,på side 120 i katalogen. Sitér dette innlegget Link to post
M/B Shanty Svart 26.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2006 Egentlig tror jeg "dorade" opprinnelig henspeiler på boksen med luftslusen, under messing"trompeten" du snakker om. Men jeg er at det er vanlig å kalle "trompeten" for dette også. Om ikke forkrommet, finner du en i mesing her,på side 120 i katalogen. ok, hvilken katalog? Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Sofaseileren Svart 26.April.2006 Link til dette innlegget Svart 26.April.2006 ok, hvilken katalog? Uff, jeg mista linken . Her er den: http://www.mmc.dk/ Sitér dette innlegget Link to post
M/B Shanty Svart 26.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2006 Uff, jeg mista linken . Her er den: http://www.mmc.dk/ Takker:-) mye bra stuff der! Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.