Skrotnisse Startet 27.April.2006 Del på Facebook Startet 27.April.2006 Ser at veldig mange velger å ikke legge inn noen som helst opplysninger i profilen sin. I et slikt forum som dette, med en generell kameratslig tone, overrasker dette meg litt. Når jeg reflekterer på annonser, er det ganske relevant å vite om selger bor i min geografiske nærhet eller ei. Er det noen god grunn for å være hemmelighetsfull, er det noen som har dårlig erfaring med misbruk av slike opplysninger på noen måte ? Sitér dette innlegget Link to post
kes Svart 27.April.2006 Del på Facebook Svart 27.April.2006 Ikke for å være stygg Skrotnisse, men den eneste opplysningen om deg er at din båt er en Nordic 22 DC og ellers intet. Du har vel egentlig selv svaret på spørsmålet ditt? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 27.April.2006 Del på Facebook Svart 27.April.2006 Man bør ha en sunn skepsis mot å legge ut for mye personlig info på nettet. Spes. epost adresse da denne kan bli plukket opp av programmer som skanner nettet. Invision er derfor laget slik at man kan være tilgjengelig pr mail selv om selve adressen ikke er synlig. Vi har fjernet det Havn feltet vi hadde tidligere og de felt vi nå har bør alle kunne fylle ut uten at det medfører noen risiko. Som nevnt håper vi at flest mulig kan fylle ut Bosted og Båt-data feltene. Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 27.April.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2006 KES hadde selvfølgelig rett, jeg vet jeg la hjemmehavn inn dengang da jeg registrerte meg, men den er kanskje forsvunnet under en oppgradering av Baatplassen. Dette er nå lagt inn igjen. Men spørsmålet mitt var i grunnen generelt..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.