Tussi1 Startet 27.April.2006 Del på Facebook Startet 27.April.2006 Hei, er det noen som vet fargekodene på de forskjellige fargene på Sandvik 945 ? Det er Lys grå innvendig akter, beige/kremfarvet skrog og rød bordkledning og stripe. Jeg har tenkt å foreta en liten oppussing innvendig på det lysegrå men trenger en fargekode. Takker for svar! Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 27.April.2006 Del på Facebook Svart 27.April.2006 Ring Sandvik båtbyggeri i Horten, tlf. 33044491. Her får du svar på dette Sitér dette innlegget Link to post
lofotenbaat Svart 10.Mai.2023 Del på Facebook Svart 10.Mai.2023 Leter etter fargekode på min Sandvik 945. Horten båtbyggeri er jo ikke lengre i live men kanskje noen der ute som kjenner fargekodene. Trenger koden for gelcoaten , den er jo lysgrå med litt beige i seg. Har prøvd og bland meg frem til rette farge. Blandet grå og hvit men må nok tilsett litt gul er jeg blitt anbefalt. Håper noen rundt om vet litt om fargen. Gjør et forsøk på og endre taket på båten, forlenger det litt bak for og ha tak over hode når jeg ikke har kalesjen på. Har lagt mye arbeid i og laget form for og støp en forlengelse. Får jeg dette til kommer det bilder her etterpå håper på hjelp 😃 Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 10.Mai.2023 Del på Facebook Svart 10.Mai.2023 Sandvik Boats holder på fortsatt Sitér dette innlegget Link to post
lofotenbaat Svart 10.Mai.2023 Del på Facebook Svart 10.Mai.2023 Takk for tipset gullfisk, har nu sendt en henvendelse til e-post adr så får jeg håp på svar. 👍 Sitér dette innlegget Link to post
Rhesus- Svart 3.Mai Del på Facebook Svart 3.Mai fikk du svar på kodene? Sitér dette innlegget Link to post
bmwmaxi Svart 5.Mai Del på Facebook Svart 5.Mai https://www.watski.se/archives/dokument/Batlista-gelcoat.pdf https://maritimstart.no/maritimstart-spesial/batprodusentens-fargekoder/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.