Danny Startet 27.April.2006 Link til dette innlegget Startet 27.April.2006 Noen som kan hjelpe meg med hvor man kan kjøpe nødbluss i Oslo? Noen båtbutikker til og anbefale? På forhånd takk! mvh. Daniel Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtummel Svart 27.April.2006 Link til dette innlegget Svart 27.April.2006 Tja, innenfor bygrensa? Hva med Malfix i Maridalsveien 35? Sitér dette innlegget Link to post
Rastløs Svart 27.April.2006 Link til dette innlegget Svart 27.April.2006 eller båtland på cc vest Sitér dette innlegget Link to post
Danny Svart 28.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2006 Var innom de nevnte stedene i dag, ingen hadde hådbluss, bare nødsnignaler. Jeg får fortsette og lete. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtummel Svart 28.April.2006 Link til dette innlegget Svart 28.April.2006 Jeg får fortsette og lete.Tja, fra båtland er det en kort spasertur til Swang. På den annen side er det vel like greit å ringe før du tar turen. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 29.April.2006 Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 Sjekk Seasea på Rud i Bærum. I følge katalogen deres så har de røde fallskjermsraketter til 240,- per stk og også nødsignalsett IOR, kategori II og III ifølge IOR-reglementet. Koster 1.995,- og inneholder 4 røde fallskjermsraketter, 4 røde håndbluss, 4 hvite håndbluss og 2 oransje livbåtsrøk. Du kan også gå inn på hjemmesidene deres www.seasea.nu. Maritim på Slependen i Bærum har også, ifølge katalogen, røde fallskjermsbluss til 277,- per stk. Sikkert lurt å ringe og høre først og sjekk også datoen på hvor lenge de er godkjent! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Ketil M Svart 29.April.2006 Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 Maritim har definitivt. Var innom på Fredag, og da hadde de... Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtummel Svart 29.April.2006 Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 Både Maritim og SeaSea har håndbluss i løs vekt, men det er lit mer kronglete å komme til disse butikkene dersom du ikke har bil. I så fall ville jeg ringt til Swang først. Som lett nødpakke foretreker jeg pakken med et fallskjermbluss og tre håndbluss som bl.a. Seatronic selger. Forseglet i en solid, flat pakke som er lett å stue bort, og som ikke tar mye plass i en grab bag. Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 29.April.2006 Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 Husk bare på levetiden til disse produktene..... Står stemplet på de...... Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtummel Svart 29.April.2006 Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 Husk bare på levetiden til disse produktene..... Står stemplet på de......Og husk at det dreier seg om spesialavfall når de er gått ut på dato. :nono: Sitér dette innlegget Link to post
SiA Svart 29.April.2006 Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 Og husk at det dreier seg om spesialavfall når de er gått ut på dato. :nono:Og dette spesialavfallet må leveres politiet eller brannvesen, vanlige mottak har ikke tillatelse til å håndtere slikt. Mvh; Sindre, som jobber i bransjen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.