Tonelotte Startet 27.April.2006 Link til dette innlegget Startet 27.April.2006 Er det noen som er flink med bildeprogramm på pc som kan hjelpe meg hvordan vinduene skal se ut på det nye overbyget mitt? Noen som har noen ideer, legger ved et bilde og kan sende et bedre på mail hvis det er noen som trenger det. Sitér dette innlegget Link to post
Som Svart 27.April.2006 Link til dette innlegget Svart 27.April.2006 (redigert) Jobber en del med slike program, men kun som fritidssyssel. Over helgen kan jeg forsøke å lage et forslag til deg, men da må jeg også ha et bilde av hele båten. Redigert 27.April.2006 av Som (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tonelotte Svart 27.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2006 Skal ta et bilde i helgen, send en melding så skal eg sende det. Takker for all hjelp eg kan få Sitér dette innlegget Link to post
skippern Svart 27.April.2006 Link til dette innlegget Svart 27.April.2006 Her er et forslag til form og størrelsesforhold på sidevinduene. Sitér dette innlegget Link to post
slettet Svart 27.April.2006 Link til dette innlegget Svart 27.April.2006 (redigert) for egen del pleier jeg å skrive ut "råvarene" og tegne for hånd på de til jeg er fornøyd og så scanne de tilbake til maskinen for finpussing/modellering. synes det er mer fleksibelt meg håndtegning. liker ellers denne bella varianten - etter 2002 mod ganske bra. Redigert 27.April.2006 av The Scrutinizer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Som Svart 27.April.2006 Link til dette innlegget Svart 27.April.2006 Der fikk du et flott resultat av Skipperen, sjøsatt ble den også... Sitér dette innlegget Link to post
skippern Svart 28.April.2006 Link til dette innlegget Svart 28.April.2006 Hei igjen Har prøvd å lage en variant av Scrutinizer's Bella. Sitér dette innlegget Link to post
Tonelotte Svart 29.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 Takker så mye, har fått noe å tenke på nå. Likte det første forslaget godt, no såg eg og hvordan eg bør ha avslutningen på side veggene bak. Det letter arbeidet mye ved å ha slike bilder, da det er lettere å se hvordan det vil se ut, så igjen en stor takk for forslagene og kom gjerne med fler. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.