Jump to content

Garmin GPSmap 220 kartplotter

Trophy

Recommended Posts

Takker, men nå fant jeg at det skulle være Garmin gpsmap 230 :crazy: og den bruker samme kart. Utgått modell, men mulig å bruke??? Kan man føre over kart til G-chart brikke :confused: Er det noen som kjenner dette systemet så er jeg takknemlig for alle opplysninger :yesnod:

Redigert av Trophy (see edit history)

Maxum 4100 scb, Chenette III

Dersom du ikke har kjøpt, ligg unna. Jeg kjøpte en båt med denne plotteren. Den virker bra, men jeg trengte kart over mitt område. Garmin har styrt dette slik at siste plotter som bruker G chart ble solgt i 2002 og siste kart i 2004. Da mener de virkelig siste. Har prøvd ørten forhandlere, annonse på Finn og innlegg på Båtplassen, Båtmagasinet og GPS.no. Ingen har kart eller løsninger. Tils sist fikk jeg kjøpt en plotter til med mitt kart, pluss Danmark og Sverige (Skagerak). Jeg er forsåvidt delvis reddet, men det viser seg jeg likevel mangler Kristiansand-Lindesnes. Det er et kart som heter Mandal. Virker håpløst å få tak i. Vestlandet (for de som bor der) er visst helt fraværende i markedet. Liker ikke Garmin etter dette. Igjen: Har du ikke kjøpt, så ligg unna.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...