Trophy Startet 28.April.2006 Link til dette innlegget Startet 28.April.2006 (redigert) Noen som kjenner til denne eller hvor jeg kan finne den på nettet???? Redigert 28.April.2006 av Trophy (see edit history) Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Allan E Svart 28.April.2006 Link til dette innlegget Svart 28.April.2006 http://www.garmin.com/products/gpsmap220/ prøv her Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 28.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2006 (redigert) Takker, men nå fant jeg at det skulle være Garmin gpsmap 230 og den bruker samme kart. Utgått modell, men mulig å bruke??? Kan man føre over kart til G-chart brikke Er det noen som kjenner dette systemet så er jeg takknemlig for alle opplysninger Redigert 29.April.2006 av Trophy (see edit history) Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Obros Svart 29.April.2006 Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 Dersom du ikke har kjøpt, ligg unna. Jeg kjøpte en båt med denne plotteren. Den virker bra, men jeg trengte kart over mitt område. Garmin har styrt dette slik at siste plotter som bruker G chart ble solgt i 2002 og siste kart i 2004. Da mener de virkelig siste. Har prøvd ørten forhandlere, annonse på Finn og innlegg på Båtplassen, Båtmagasinet og GPS.no. Ingen har kart eller løsninger. Tils sist fikk jeg kjøpt en plotter til med mitt kart, pluss Danmark og Sverige (Skagerak). Jeg er forsåvidt delvis reddet, men det viser seg jeg likevel mangler Kristiansand-Lindesnes. Det er et kart som heter Mandal. Virker håpløst å få tak i. Vestlandet (for de som bor der) er visst helt fraværende i markedet. Liker ikke Garmin etter dette. Igjen: Har du ikke kjøpt, så ligg unna. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 29.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 Har ikke kjøpt, men følger med på et mulig båtkjøp.... Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.