Jump to content

Svenske bruktbåter

Mamba 29

Recommended Posts

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Jeg er ute etter en "familieseiler" fra 28-32 fot som bør være i god stand.  Seilegenskaper er også noe som er relativt

viktig.  Hadde fra før en ALO Mikkel 26, og er nå lei av å bli fraseilt!!

Prisen bør ligge et sted rundt 300.000.

Båter som kunne være av interresse:

-  Comfort 30

-  Omega 30

-  Mamba 29

-  Birdie 32

-  Granada 31

Noen som har noen andre forslag hva jeg bør kikke på ?

bent.

Prøv denne den er meget ra etter min mening. Husk norsk moms og hk avgift ved kjøp av brukt båt, moms også på frakt. Lykke til

http://www.blocket.se/

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Hej Bent !

Tenkte på det.........varför satsa på en brukt svensk båt, du kan ju kjöpe en ny dansk.......

titta på de her bilderna, jag såg sjösättning+mastningen i lördags i Skagen!

S/Y RANGER kopia av orginalet fra 1937, den hitills snabbaste J-båten

Bilde

Hun e 136 fot lang masten er 55m høg

Lite bilder o fakta mera bilder

fra bygget

o her e en link till orginalet

(Jag återkommer med egna bilder nær jag fått framkallat dem! snail-pictures!)

Vad hun koster exakt vet jag ikke, det snackades om mellan 150-200 mill Dkr,

bare masten kostade 8 mill o kom med eget fraktfartyg fra Australien!

Detta eksemplaret er byggd før en amerikansk multimiljonær, men dom gør sikkert fler Bent......... :smiley:

(tror ikke du blir omseglad i førsta taget!)

S/Y Gunga Din

Jag var på veg över för o henge opp min vimpel. :lol:.......men dom släppte mig ikke ombord, :lol:   kan du begripa det!

Jag fattar inget :lol: En sånn fin vimpel !  :lol:

til Bent !

glömde i går o skrive att jag ställer gärna opp o hjelper dig med hjemseglingen  !  :smiley:

S/Y Gunga Din

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...