emilskj Startet 28.April.2006 Link til dette innlegget Startet 28.April.2006 Hei Er det noen som vet hvor mye motorolje det skal være på en Evinrude 40 hk firetakt ca 2000 modell? Finner ikke instruksjonsboka lenger. Dette er samme motor som Evinrude 50 og Suzuki 40 og 50 fra samme periode. Oljen er så blank at det er nesten umulig å se på peilepinnen......... Mvh Emil Sitér dette innlegget Tur- og dugnadsblogg for M/K Straumingen her.Medlem av Forbundet Kysten Link to post
Boywonder Svart 29.April.2006 Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 Hvis det bare er nesten umulig, så ser du det vel? Anyway, nå er spørsmålet løftet og kanskje det er noen som vet det. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
ok67 Svart 30.April.2006 Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 Min 40HK 2005mod Suzuki skal ha 2.2L olje. SAE 10W-40, API-rating SE, SF, SG, SH eller SJ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.