Jump to content

Navman 6600, erfaringer?

jonol

Recommended Posts

• 3 måneder senere...

Jeg har en Navman 5500 - en enklere og mindre modell. Veldig godt fornøyd med pris/ytelse/kvalitet.

Med utg pkt i mine erfaringer med et par andre fabrikater i samme prisleie er jeg mer enn fornøyd og litt til. Rask og langt bedre enn forventet mtp både daglys og nattmodus

Tar med en av kjepphestene mine selv om du ikke har bedt om det.............. Prisene i Norge på slike varer er vanvittig høye sammenlignet med f eks USA. Kjøp på nettet fra USA, så kanskje den opplevde konkurranse får importører og forhandlere til å sette prisene på normalt nivå.

Kjøpte min Navman i USA nettbutikk - ikke noe plunder - men ca 14 dg leveringstid gjennom jetcarrier.com. De tar seg av "alt" og leverer ferdig fortollet hjem på posten hos deg.

Ser at en av de jeg har handlet med i USA selger 6600 med GPS og transom giver for ekkoloddet for $1.200. Med mva og frakt og fortolling kommer antakelig litt under NOK 10.000 ferdig hjemme hos deg. Norske forhandlere skal ha 17-18-19.000 for samme varen - eller ? Gjennomsnittlig norsk lønnsmottaker må jobbe og betale skatt i ca to uker for å betale for differansen. Kanskje noen av lønnsmottakerne heller ville ta to uker ekstra ubetalt sommerferie og kose seg i båten med den importerte Navmannen, isteden for å sponse importør og forhandler ??? :flag:

Redigert av evenR4u (see edit history)

evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop.

Mange takk for info. Dette høres jo flott ut.

"evenR4u": Hvilken nettbutikk i USA var det ?.

Star Marine Depot - http://www.starmarinedepot.com/Navman+6600...nsom+Mount.html

Ligger flere alternativer for Fuel sensors og foskjellige ekkolodd-givere på samme sida.

Det er mulig WMJ Marine - som jeg handlet mest hos - er ytterligere noen $ billigere. Men jeg fant ikke Navman 6600 sånn i farta hos WMJ Marine

Ellers ser det jo ut til at Myres priser slik at dette nærmer seg "anstendig" nivå.

Redigert av evenR4u (see edit history)

evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...