slettet Startet 29.April.2006 Link til dette innlegget Startet 29.April.2006 på min 2556 CB er det en ekstern kupling på hekken som har rørforbindelse til alle/noen tanker ombord etter det jeg kan se. tar jeg av lokket renner det en rødlig væske ut som jeg ikke kan identifisere. er det noen som kjenner til eksakt hva denne gjør/omfatter og hvordan det skal brukes. vinterkonservering utenfra? - ikke verst? holder på å bestille originalmanual men det tar litt tid så på forhånd takk for alle tilbakemeldinger. Sitér dette innlegget Link to post
slettet Svart 29.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 ikke mange her som har baylinere skjønner jeg? Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 29.April.2006 Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 Aner ikke hva dette kan være, dusj kansje? Sitér dette innlegget Link to post
Steinarau Svart 29.April.2006 Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 Det stod en beholder fra vanntanken til vannpumpen som det var noe rød veske på! Demonterte det vekk når eg byggde omm vannanlegget ! Trodde det var noe tilsetingsstoff for å drepe bakterier ? dette sto i en bayliner 2858 87mod Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 29.April.2006 Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 Er båten brukt importert fra USA ? Rød væske,da tenker jeg automatgear olje Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 29.April.2006 Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 Hydrolikkoljen til styringen er også rød, men ingen beholder... Sitér dette innlegget Link to post
Compromise Svart 29.April.2006 Link til dette innlegget Svart 29.April.2006 Jeg tror de bruker rød frostvæske i USA ved konvertering. Sitér dette innlegget /per Link to post
slettet Svart 30.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 takker for alle svar. begynte å bli engstelig for at ingen ville vedkjenne seg å eie en bayliner. det ser da ut for at dette kan være noe tilleggsutsyr til båten - den har en del annet tillegsutstyr som søkelys med jøystikk kontroll, "sofa" på lasteplanet, "original" og en alarmsentral for bla brann og vannstand i motorrom. den har ikke generator og aircon som også var opsjon, men dette kan man jo gjøre noe med. på basis av tilbakemeldingen her og det jeg kan se i båten må det være en form for "sentralkonservering" i form av tilleggsutsyr. har adressen til den forige eieren i usa so jeg kan kontakte han for å få dete be/avkreftet. grunnen til spm var at jeg trodde dette var på alle 2556/ber som standardutsyr. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.