Jump to content

Bayliner 2556 - sentralkonservering - noen som kjenner til?

slettet

Recommended Posts

på min 2556 CB er det en ekstern kupling på hekken som har rørforbindelse til alle/noen tanker ombord etter det jeg kan se. tar jeg av lokket renner det en rødlig væske ut som jeg ikke kan identifisere.

er det noen som kjenner til eksakt hva denne gjør/omfatter og hvordan det skal brukes.

vinterkonservering utenfra? - ikke verst?

holder på å bestille originalmanual men det tar litt tid så på forhånd takk for alle tilbakemeldinger.

takker for alle svar. begynte å bli engstelig for at ingen ville vedkjenne seg å eie en bayliner.

det ser da ut for at dette kan være noe tilleggsutsyr til båten - den har en del annet tillegsutstyr som søkelys med jøystikk kontroll, "sofa" på lasteplanet, "original" og en alarmsentral for bla brann og vannstand i motorrom.

den har ikke generator og aircon som også var opsjon, men dette kan man jo gjøre noe med.

på basis av tilbakemeldingen her og det jeg kan se i båten må det være en form for "sentralkonservering" i form av tilleggsutsyr.

har adressen til den forige eieren i usa so jeg kan kontakte han for å få dete be/avkreftet.

grunnen til spm var at jeg trodde dette var på alle 2556/ber som standardutsyr.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...