Sigurd Startet 29.April.2006 Link til dette innlegget Startet 29.April.2006 Er det noen som vet om det finnes stoff til varig farging av polypropylen. Lar det seg i hele tatt gjøre? Jeg er ute etter fletta trosse i manillahamp farge eller mørkere. Min min lokale forhandler plundrer med å skaffe kunstfiber trosse i andre farger enn hvit, gul eller oransje. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 30.April.2006 Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 Antagelig går ikke det særlig bra men du kan jo høre med Scanrope. Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 30.April.2006 Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 Faannessen i Bergen har Kunsthamp, som ser ut som hampetau. Farge: "hampefarge"... Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 30.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 Har allerede vært i kontakt med Scanrope Thor. Kjenner en "insider" som kan skaffe trosse fra dem til gi-bort pris, men da er den hvit eller gulaktig. Er redd for at du har rett i at det blir vanskelig å farge selv. Har søkt på nettet over lengre tid, men ikke finni noe som ser ut som det duger. Til o.b.lix; Jeg var innom linken din. Mye bra og rett farge på tauverket, men desverre for spedt. Jeg er ute etter trosse med diameter minimum 3 tommer. Men jeg skal sende dem en mail og høre om det kan skaffes. At det finnes ett eller annet sted er helt sikkert, hadde bare tenkt jeg skulle prøve å spare noen kroner på å ordne det billig. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 30.April.2006 Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 Skal du ha det til pynt bare så tror jeg det er mulig å skaffe ,men det vil ta litt tid hvis det i det hele tatt er mulig. Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 30.April.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 Nei ikke pynt, jeg bruker det som fenderlist. Den gamle er ullen og sliten og bærer godt preg av tidens tann og aktiv bruk. Skriker etter å bli bytta ut. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 30.April.2006 Link til dette innlegget Svart 30.April.2006 Skal høre med Andrei . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.