Jump to content

behandling av ny teak

sol

Recommended Posts

Meninger om dette er det garantert.... noen mener at den bør forbli ubehandlet, men andre ikke... Det skal ikke jeg ta stilling til... Men om du velger å behandle den så bør du gå for olje... av typen Owatrol eller lignednde produsenter... Hvilket merke du velger er av mindre betydning.. selv om mange av oss her inne har tiltider meget sterke meninger om hva som fungerer og ikke... :wink:

Redigert for noen skriveleifer, men sikkert ikke alle

Redigert av sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Det er bare å pusse ned det grå så kan du olje opp etterpå, oljet blir det også grått hvis ikke du nøye vedlikeholder. Lakk er farlig, det blir så glatt at plattformen ikke kan brukes som arbeidsplattform.

Min badeplattform ble slipt til bar teak for to år siden, DTE(de tidligere eierenes) tildels slurvete vedlikehold gjorde at den var grå og svart, med lakkrester. Jeg fant at jeg slipte ned til bart tre også kan det stå. teaken er det så mye oljer i at den tåler godt å stå ubehandlet.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...