Rogy Startet 30.April.2006 Del på Facebook Startet 30.April.2006 Hei! Noen vet om en plass på nettet der de selger deler til båthenger. Har da tenkt å sammle deler å sveise alt sammen. Leter etter et byggesett. Hengeren skal forøvrig ha en 18 fots båt på seg. 500kg Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 30.April.2006 Del på Facebook Svart 30.April.2006 Påstand; du får ALDRI I VERDEN lønnsomhet i et sånt prosjekt, framfor å kjøpe en fabrikkferdig tilhenger av billig fabrikat. Bestemmer du deg likevel for å lage den sjøl, selger de som har komplette tilhengere også deler. Gaupen, Brenderup osv sine forhandlere, kan også skaffe aksel, skjermer osv. Komplette tilhengerbyggesett finnes neppe. Iallefall ikke i Norge. Å ta en utrangert ( råtten ) campingvogn, eller tilsvarende å bygge om, er mulig. Dette er også den eneste muligheten til å få lønnsomhet i prosjektet.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
John_Kr Svart 30.April.2006 Del på Facebook Svart 30.April.2006 (redigert) Jeg fikk laget min tidligere tilhenger hos Hammer Tilhengerfabrikk. http://www.tilhenger.no/ Send de en e-mail og legg frem dine ønsker. Pris har jeg ikke oversikt over, men min ble vesentlig billigere en tilsvarende Brenderup. Redigert 30.April.2006 av John_Kr (see edit history) Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Sinus_nor Svart 30.April.2006 Del på Facebook Svart 30.April.2006 Hvis du får tak i en gammel/billig varehanger eller campingvogn (brannskadet e.l.), kan du skaffe mange av delene du mangler på biltema. Har du i tillegg tilgang til billig firkant-stål, kan det bli en rimelig henger til slutt. En bekjent bygget en henger til en 18-foter m/brems og totalprisen ble på 3.500.- for han. Da hadde han gratis stål. Fikk den reg. for 20fot/1200kg. Men for en sopass lett båt som 500kg, kan du (hvis du er heldig) få disse brukt for 2.500.- til 3.500.-. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.