jkirkebo Svart 6.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2006 En knop eller to ekstra kan du vel regne med. 46 knop med 225hk, det må være relativt tung båt ja. Sitér dette innlegget Link to post
Daffy Svart 6.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2006 Man må da ikke demontere motoren for å ta av undevannshuset! Jeg tar alltid av huset hver vinter og lagrer det inne. Så får jeg sjekket impelleren for slitasje og skader også. Høres jo bra ut Er dette forskjellig på V4 og V6 modellene da? Jeg har nemlig hørt flere vurdert å kaste sin gamle v4 Yamaha fordi gearet har vært defekt. Imidlertid ikke her til lands Men det skal jeg se på i morgen Har igrunn tenkt en del på dette. Kan ikke skjønne at de har laget det så tungvint Til Sweedo: Motoren din er nok den samme fra 150-250 hk Det skal være en bokstav stanset inn v hjørne på platen med serienummeret. Den sier noe om årsmodellen din Sitér dette innlegget Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk. 2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.