ErlendB Startet 2.Mai.2006 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2006 Har klemt til en Diesel Eber på ebaj, men kjører bensin som drivstoff i båten. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en liten (ca. 5-10 liter) skottmontert dieseltank? Medlem av *Walter_S Fanklubb* ________________________________________________________________________________ 1992: Båtførerbevis - 2008:Fagbrevet i Matrosfaget -Tiden går... Link to post
olpi Svart 2.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2006 Bruk 4l kanne da vel, slik som du kjøper lameolje o.l. på. Ha et par tre slike fulle med diesel (ikke farget) så slipper du klin. Bytter bare kanne. Kork med slanegtilkobling og lufting får du kjøpt som passer til disse kannene. Link to post
Hebbe Svart 2.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2006 Bruk 4l kanne da vel, slik som du kjøper lampeolje o.l. på. Wallas sin dieselvarmer blir levert med kork og sugeslanger som passer til slike kanner. Det er i allefall en slik på min wallad D30 som jeg kjøpte for ett år siden. Trenger du en slik "kork med slange" kan du sikkert kjøpe en slik "wallas slange med skrukork" for å sette på din Eber.... Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn