Guest kghaas Startet 17.August.2003 Link til dette innlegget Startet 17.August.2003 Heisann, Er det noen som har erfaring med toppakningssett fra biltema til B20. Passer de? Har fått grå olje, og regner med at det er toppakningen. Er det ikke den så bytter jeg motor.... Mvh Khaas Sitér dette innlegget Link to post
Marna Svart 17.August.2003 Link til dette innlegget Svart 17.August.2003 Du kan sikkert bruke toppakningssettet fra Biltema. Sjekk også vannpumpen, oljekjøler og eksosmanifold for lekkasjer. mvh M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
Frode_B. Svart 18.August.2003 Link til dette innlegget Svart 18.August.2003 Du kan kun bruke toppakningen fra Biltema dersom B20 motoren din er ferskvannskjølt. OM den er sjøvannskjølt tror jeg de har rustfrie innlegg og det har ikke den på Biltema. Jeg har en ferksvannskjølt B21 som har hatt toppakning fra Biltema. Det gikk greit. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 18.August.2003 Link til dette innlegget Svart 18.August.2003 Jeg har dårlig erfaring med Biltema pakkning på min sjøvannskjølte B20. Måtte åpne etter ett halvt år (av andre årsaker) og da var det helt klart tydelige tære symptomer flere plasser på pakkningen. Erik. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Jorg-1 Svart 18.August.2003 Link til dette innlegget Svart 18.August.2003 Jepp. Støtter Eriks teori.Har hjulpet en kar med Biltemapakning og saltvannskjøling i sommer.Han hadde brukt sin i under et år.Tror heller ikke pakningen er så dyr på Volvo Penta. Hilsen Jørgen Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.