roy_n Startet 2.Mai.2006 Del på Facebook Startet 2.Mai.2006 Fm motor. Jeg har noen spørsmål ang fm brukes det tilsetning i bensinen det er ikke blybensin å få kjøpt mer.Hvor er det deler å få kjøpt. Sitér dette innlegget Link to post
SeaMaster175 Svart 2.Mai.2006 Del på Facebook Svart 2.Mai.2006 Vi brukte blytilsetning på vår gamle FM-motor. Deler får du hos FM i Sarpsborg: 69 14 84 48 Lykke til!!! Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 2.Mai.2006 Del på Facebook Svart 2.Mai.2006 Blytilsetning fåes også på de aller fleste bensinstasjoner. Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
roy_n Svart 2.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2006 Takker for svar. Sitér dette innlegget Link to post
ollebollenor Svart 3.Mai.2006 Del på Facebook Svart 3.Mai.2006 Fikk også tips om og blande parafin i bensinen av Ragnar (tror det var det han het) på fm da jeg hadde problemer med at tennpluggene sotet på min fm s22 Sitér dette innlegget sto det skjæret i kartet???? Link to post
roy_n Svart 3.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2006 Hei alle sammen.Jeg lurte på om noen på båtplassen vet om det finnes muligehter for og montere på fjernbetjening på fm sitt system med vridbar propell.Hadde vært ok å fått det opp til styreposisjon. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 9.Mai.2006 Del på Facebook Svart 9.Mai.2006 Hei du. Jeg har det Vil du ha bilder så send meg en im med mailadresse Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Kid Svart 30.Juli.2008 Del på Facebook Svart 30.Juli.2008 Fm har flyttet til sarpsborg. Jeg ringte dit for å bestille deler til min fm s 22 da sa de at de har solgt hele delelageret til han som driver mekkeren.com. På denne siden finner du telefonnummer, bruksanvisninger og deler til de fleste snekkemotorer Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 30.Juli.2008 Del på Facebook Svart 30.Juli.2008 Tenkte jeg skulle legge denne i Eksterne linker, men finner ikke http://mekkeren.com Midlertidig nede kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
fredivar Svart 30.Juli.2008 Del på Facebook Svart 30.Juli.2008 Feil i adressen til Mekkern. Den er www.mekkern.com Sitér dette innlegget Link to post
Espen Askeladd Svart 24.Mars.2010 Del på Facebook Svart 24.Mars.2010 Mekkern har fått en ny hjemmeside og den riktige adressen er www.fm-motor.no og han tok over alt av FM-deler for ca. 2år siden da FM sluttet med deler til motorene. FM'motorn går også på 95 blyfri! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.