kringeland Svart 31.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2006 Hva med å bli enige om sted/dato her på BP, og ikke gjøre mer ut av organiseringen enn det? Hvis noen setter en dato og sted henger jeg meg på så sant det passer,og sikkert flere med meg. Helgøysund eller Nedstrand Marina er gode alternative treffplasser. (Kansje lettere å få reservert på Nedstrand kansje med en fellesmiddag på marinaen Lørdag ?) Sitér dette innlegget Statens Vegvesen har snudd og lover penger til oppgradering og fortsatt drift Skjoldastraumen sluse Link to post
Fantino Svart 1.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2006 Foreslår at vi setter opp en poll med alternativer som er nevnt, men det ser ikke ut til at jeg har tilgang til å gjøre dette? (dvs. sette opp poll). Noen som har "sikten"? Sitér dette innlegget Link to post
submiss Svart 1.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2006 Jeg tror ikke man kan sette opp poll i eksisterende tråd, men må starte en ny Sitér dette innlegget How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson submiss blog Link to post
Fantino Svart 1.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2006 Ja, det var det jeg prøvde. Leste til og med FAQ'en, men finner ikke "poll"-knappen som skal være ett av 3 valg (jeg får bare en knapp, nemlig nytt emne). Men jeg er muligens bare treg i nøtta??? Sitér dette innlegget Link to post
Arnstein Svart 1.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2006 Hei, gå inn på Nytt EMNE. Under rubrikk for emnetittel klikker du på Legg til /rediger menignsmåling. Så er det bare å legge inn spørsmålene. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Fantino Svart 2.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2006 Setter opp en liten poll så får vi en avstemning. Har tatt med alternativene som er nevnt i den andre tråden, samt datoene Akult foreslo. Lar pollen stå noen dager (kort tid til første dato). Understreker at jeg ikke har ambisjoner om å gjøre mer ut av arrangørrollen enn denne pollen (samt møte opp så sant jeg har anledning). Dersom andre føler seg kallet er det fritt frem. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 2.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2006 Takk Arnstein! Så aldri denne muligheten (det er øynene en først blir blind på...) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 2.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2006 Holder en knapp på alternativet i august, da det er travelt med sommeravslutninger på skole, korps etc nå i juni. Har en lei tendens til å bli lagt til helger .Når det gjelder sted så er jeg åpen for alt så lenge det er i overkommelig avstand hjemmefra! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Geir Frode Svart 2.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2006 Blir det noe gang eller?????? Sett noen datoer!!!! Geir Frode Sitér dette innlegget 11 fot syken......... fra 27 fot til 16 fot Link to post
Ingar Svart 2.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2006 Ny poll-bug avslørt, når jeg slo sammen de to emnene forsvant poll'en.... beklager, jeg skal sette den opp på nytt hvis jeg kan få alternativene. Ser at dere har diskutert muligheten for å legge til en poll. Dette er mulig, men må gjøres av den som har startet tråden. Sitér dette innlegget Link to post
Akult Svart 2.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2006 (redigert) Fantino laget en poll, men jeg husker ikke alle stedene som var foreslått, og hvordan den var utformet. Kvitsøy, Skudeneshavn, Helgøysund Marina og Nedstrand Marina var med. Det var en eller to til, men de husker jeg ikke... Datoene var som i innlegg 13. Redigert 2.Juni.2006 av Akult (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 2.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2006 Fantino har sendt meg spørsmålene og den er satt opp på nytt. Sitér dette innlegget Link to post
Arnstein Svart 2.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2006 Siste datovalget skal være 18-20 august. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Poseidon Svart 2.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2006 For POSEIDON måtte det nødvendigvis bli 16. - 18. juni. Helgen før er nemlig opptatt med landsstyremøte i Norsk Forening for Fartøyvern. Den foreslåtte augusthelgen kolliderer med Havnedagene i Haugesund - og de er større enn både jul, påske, geburtsdag og skipperbegravelser for oss som driver med "rust og råte"..... Helgøysund er et ypperlig stedsvalg og det er garantert at folkene på marinaen vil gjøre sitt absolutt ytterste for å gi oss alle en flott helg Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Birchwood 320 Svart 2.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2006 Spennende. Stemte på skudesnes så våger eg og være med.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Ancas Svart 2.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2006 Vet ikke helt om jeg tørr, det er jo bare "store " båter. Drukner nok her gitt. men fordelen er att jeg kan bare legge meg imellom dere ... Sitér dette innlegget CastelloMarine 533HT- 40/50HK Yamaha yeto 2Takt !! Link to post
Draco/stvg Svart 3.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2006 Dette hadde jo vert litt festlig. Men jeg har jo bare en liten 20fot`s båt... Tror nok ikke at det er så stor sjangs å få plass hos Daniel til alle sammen på denne tida,men det er jo stort å fint på baksida av øya (lagunen). Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 4.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2006 Foreløpig er det jo kun 14 stk som har avgitt stemme - det har vel Daniel plass til? Sitér dette innlegget Link to post
Draco/stvg Svart 4.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2006 Joda.. det var bare jeg som fantaserte litt om anntallet. Men jeg fyller med på avstemminga, så stiller vi opp vi. Men det kan ta litt tid før sesongen begynner, har god hvit olje i drevet, så den må inn en tur på verksted. God sommer alle båtelskere Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 5.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2006 Foreløpig er det jo kun 14 stk som har avgitt stemmeJa, det er riktig. Pga bug i Invision må totalt antall stemmer deles på antall spørsmål for å finne det reelle antall stemmer. (I dette tilfelle må det altså deles på 2) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 6.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2006 Den foreslåtte augusthelgen kolliderer med Havnedagene i Haugesund Pokker også Det så jeg ikke før etter at jeg hadde stemt på den datoen! Men Havnedagene kan man ikke gå glipp av nei, så da passer nok den siste datoen i juni best for meg også. Var forøvrig i Helgøysund for første gang i helgen, en kjempeplass! Traff også på Skage her fra BP, så det ble faktisk et ørlite BP treff av det også. Kjekt å prate med folk man ellers bare kjenner fra nettet! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Akult Svart 6.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2006 Ja hvis man først skal velge å ligge i marina, så er Helgøysund en kjekk plass. Jeg mistet litt piffen når jeg så det begrensede engasjementet, (ref. innlegg#15), men så dro Fantino på videre med nytt opplegg. (ref. innlegg 25) Altså ikke noe offisielt/formelt, bare møte opp de som kan og "finne hverandre". Det er kanskje like greit når det er så få. Og det er jo ikke noe i veien for å treffes flere helger. Vi kan kanskje forsøke å legge ett innlegg i denne tråden før helgen når vi har bestemt oss for en tur dit. Så har vi en anelse om hvem vi risikerer å støte på Førstkommende helg, fra torsdag til mandag, blir vi flytende - submiss og jeg + unger, men hvor vi skal vet jeg ikke enda. Regner med det blir ei uthavn, så kan ungene kose seg litt i fjæra. Kanskje det blir årets første bad? Sitér dette innlegget Link to post
skage Svart 6.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2006 Vi er også med som sagt tidligere. Etter og ha vært i Helgøysund dro vi til Kvitsøy(noe sånt) For et kjempe sted, nydelige havner flotte steder og gå til, fint fyr alt var bare helt topp. Masse små steder og utforske med gummingsen også, så sett av dette stedet dere som ikke har utforsket denne pærlen, minst 2 dager treng her. Her er det både kiosk-butikk og små lokale butikker (kunst og dill). Vi lå ikke på gjestehavnen med rett innenfor rutebåt terminalen ved en komunal brygge. KJEMPE DAG DETTE. Så må jeg jo bare si at med det været i helgen så var det vel egentlig flott over alt. Dette var da en helg vi kommer til og huske lenge. Faktisk så ble det litt hekkbølger (sånne små) utpå kvelden og gitt. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 6.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2006 Ser ut som det dabber av med stemmene, så da kan vi vel konkludere med at det er overveldende flertall for 18-20 august, og simpelt flertall for Helgøysund? (Har ingen anelse hvordan jeg evt. stopper pollen, men det er ikke så farlig. Regner med at Ingar kun har limt den for et begrenset tidsrom). Det høres fornuftig ut som Akult foreslår å ta opp tråden her på BP når det nærmer seg. Når det gjelder kaiplass så ville jeg tro at vi ikke blir flere enn at det ordner seg. Sitér dette innlegget Link to post
Akult Svart 6.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2006 Fin skildring fra Kvitsøy skage! Som regel tenker vi nordover, eller aller helst "innover" når vi skal på helgetur. Noe av grunnen er vel de ekstra varmegradene man som regel finner der. Men når været byr seg kan det nok være et godt tips å ta en tur i havgapet og besøke Kvitsøy også Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.