Jump to content

baatplassentreff Rogaland 18-20.8

Akult

baatplassentreff Rogaland  

97 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Hva med å bli enige om sted/dato her på BP, og ikke gjøre mer ut av organiseringen enn det?

Hvis noen setter en dato og sted henger jeg meg på så sant det passer,og sikkert flere med meg.

Helgøysund eller Nedstrand Marina er gode alternative treffplasser.

(Kansje lettere å få reservert på Nedstrand kansje med en fellesmiddag på marinaen Lørdag ?)

Statens Vegvesen har snudd og lover penger til oppgradering og fortsatt drift

Skjoldastraumen sluse

Setter opp en liten poll så får vi en avstemning. Har tatt med alternativene som er nevnt i den andre tråden, samt datoene Akult foreslo. Lar pollen stå noen dager (kort tid til første dato).

Understreker at jeg ikke har ambisjoner om å gjøre mer ut av arrangørrollen enn denne pollen (samt møte opp så sant jeg har anledning). Dersom andre føler seg kallet er det fritt frem.

Holder en knapp på alternativet i august, da det er travelt med sommeravslutninger på skole, korps etc nå i juni. Har en lei tendens til å bli lagt til helger :headbang: .Når det gjelder sted så er jeg åpen for alt så lenge det er i overkommelig avstand hjemmefra!

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

For POSEIDON måtte det nødvendigvis bli 16. - 18. juni. Helgen før er nemlig opptatt med landsstyremøte i Norsk Forening for Fartøyvern. Den foreslåtte augusthelgen kolliderer med Havnedagene i Haugesund - og de er større enn både jul, påske, geburtsdag og skipperbegravelser for oss som driver med "rust og råte".....

Helgøysund er et ypperlig stedsvalg og det er garantert at folkene på marinaen vil gjøre sitt absolutt ytterste for å gi oss alle en flott helg :seeya:

Med vennlig hilsen POSEIDON

Den foreslåtte augusthelgen kolliderer med Havnedagene i Haugesund

Pokker også :headbang::headbang: Det så jeg ikke før etter at jeg hadde stemt på den datoen! Men Havnedagene kan man ikke gå glipp av nei, så da passer nok den siste datoen i juni best for meg også.

Var forøvrig i Helgøysund for første gang i helgen, en kjempeplass! Traff også på Skage her fra BP, så det ble faktisk et ørlite BP treff av det også. Kjekt å prate med folk man ellers bare kjenner fra nettet!

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Ja hvis man først skal velge å ligge i marina, så er Helgøysund en kjekk plass.

Jeg mistet litt piffen når jeg så det begrensede engasjementet, (ref. innlegg#15), men så dro Fantino på videre med nytt opplegg. (ref. innlegg 25) Altså ikke noe offisielt/formelt, bare møte opp de som kan og "finne hverandre". Det er kanskje like greit når det er så få.

Og det er jo ikke noe i veien for å treffes flere helger. Vi kan kanskje forsøke å legge ett innlegg i denne tråden før helgen når vi har bestemt oss for en tur dit. Så har vi en anelse om hvem vi risikerer å støte på :wink:

:cheers:

Førstkommende helg, fra torsdag til mandag, blir vi flytende - submiss og jeg + unger, men hvor vi skal vet jeg ikke enda. Regner med det blir ei uthavn, så kan ungene kose seg litt i fjæra.

Kanskje det blir årets første bad? :diving:

Vi er også med som sagt tidligere.

Etter og ha vært i Helgøysund dro vi til Kvitsøy(noe sånt) For et kjempe sted, nydelige havner flotte steder og gå til, fint fyr alt var bare helt topp. Masse små steder og utforske med gummingsen også, så sett av dette stedet dere som ikke har utforsket denne pærlen, minst 2 dager treng her. Her er det både kiosk-butikk og små lokale butikker (kunst og dill). Vi lå ikke på gjestehavnen med rett innenfor rutebåt terminalen ved en komunal brygge. KJEMPE DAG DETTE.

Så må jeg jo bare si at med det været i helgen så var det vel egentlig flott over alt. Dette var da en helg vi kommer til og huske lenge. Faktisk så ble det litt hekkbølger (sånne små) utpå kvelden og gitt. :wink:

Ser ut som det dabber av med stemmene, så da kan vi vel konkludere med at det er overveldende flertall for 18-20 august, og simpelt flertall for Helgøysund? (Har ingen anelse hvordan jeg evt. stopper pollen, men det er ikke så farlig. Regner med at Ingar kun har limt den for et begrenset tidsrom).

Det høres fornuftig ut som Akult foreslår å ta opp tråden her på BP når det nærmer seg.

Når det gjelder kaiplass så ville jeg tro at vi ikke blir flere enn at det ordner seg.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...