NOR_Gandsfjord Svart 7.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2006 Når det er grått i Ryfylke ved pålandsvind hender det at sola skinner på Kvitsøy. Kvitsøy, Ytstabøhavn, i havneforum S/Y Surprise Link to post
Ingar Svart 7.Juni.2006 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2006 Ser ut som det dabber av med stemmene, så da kan vi vel konkludere med at det er overveldende flertall for 18-20 augustHar satt inn datoen i tittelen.Avlimer tråden nå så kan dere holde liv i den etter behov. Blir det noe av treffet kan vi lime den igjen når det nærmer seg. (Av en merkelig grunn går det ikke an å låse poll'er i dagens utgave av Invision.) Link to post
Akult Svart 14.Juni.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2006 Vi reiser ut i dag, og regner med å ta turen til Helgøysund 16. - 18. juni. Værmeldingene fremover er gode - kanskje vi treffer noen baatplassen-medlemmer der inne... Link to post
Fantino Svart 10.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2006 (redigert) Da har jeg logget min andre BP-medlemsobservasjon "Submiss": Du er observert i dag morges kl. 0857 i Helgøysund. Burde selvsagt banket på og bommet morgenkaffe, men formen var ikke på topp etter tungsjø på Sletta i går og i Boknafjorden i dag (SW dønning på et par meter + frisk vind/sjø fra NW, ikke lett å finne en rute noenlunde i le...). Smekkfullt var det også så jeg. Litt OT ift. dette emnet, men jeg tar for gitt at du var innom for å forberede Rogalandstreffet 18-20 august Redigert 10.Juli.2006 av Fantino (see edit history) Link to post
Akult Svart 17.Juli.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2006 På den tiden er jeg klar, så det hadde ordnet seg hvis du takler pulverkaffe. (Plumbo) Ble liggende noen dager i Helgøysund. De skulle ha Se og Hør show på tirsdagen med flaskepost og det hele, noe ungene absolutt skulle ha med seg. Jentungen fikk synge på scenen med Gaute Ormåsen og jeg fanget flaske - så det ble suksé. Helgøysund er klar for et båtplassentreff, ref. Dag som drifter Helgøysund Marina, men det ble ikke pratet noe særlig om det. Han har travle dager disse ukene. Ellers har vi fartet Ryfylke rundt de siste 12 dagene. I morgen er det vår tur til å gå over sletta - så får vi se hva Hordaland har å by oss Link to post
Fantino Svart 18.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2006 Jeg er stort sett for lat til å lage annet enn pulverkaffe, så det hadde nok funket fint! Lykke til i nord-vesten på Sletta. Det ser jo ikke alt for galt ut, og Røyksund på Bømlo må vel være en fin motivasjon for de små matrosene til å holde ut bittelitt slingring. Link to post
Fantino Svart 15.August.2006 Link til dette innlegget Svart 15.August.2006 Løfter denne litt nå før helga (kanskje det er mulig å få limt den en ukes tid?) Jeg har dessverre surret til helga mi; ble spurt av kollega om å bytte helgevakt, og siden jeg ikke hadde noe på gang (trodde jeg) svarte jeg ja.... I etterkant viser det seg at jeg burde ha vært med i et utdrikningslag + at jeg til slutt husket at jeg "sto på barrikadene" for Rogalandstreff denne helga tidligere i sommer. Det blir altså i beste fall et dagsbesøk på lørdag eller søndag for min del, men det hindrer jo ingen andre i å ta turen! Link to post
Poseidon Svart 15.August.2006 Link til dette innlegget Svart 15.August.2006 Som før sagt: datoen kolliderer dessverre med HAVNEDAGENE I HAUGESUND. Og de dagene er like hellige som både jul, påske, pinse og skipperbegravelser for oss som driver med gamle fartøyer . . . . Men jeg ønsker dere alle en fortreffelig helg i Helgøysund! Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
index Svart 15.August.2006 Link til dette innlegget Svart 15.August.2006 Det blir nok Havnedagene for oss også regner jeg med! Kan ikke reise fra byen en sådan helg... "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Nefertiti Svart 15.August.2006 Link til dette innlegget Svart 15.August.2006 og Stavangerseilasen...riktignok mangler jeg mannskap, så jeg må nok bli mannskap selv på annen båt sannsynligvis... Link to post
starpowr Svart 16.August.2006 Link til dette innlegget Svart 16.August.2006 lurer litt her..... Blir det noe treff i helgøysund denne helgen heller.....ser det har vert lite aktivitet på denne tråen dei siste ukene,bortsett fra 4 innlegg i går som alle takket nei. låg i helgøysd fra mandag til tirsdag denne uken,nydelig plass. Hadde tenkt å få prøvt å lure med wellcraft på ein "langseilas ". Tar som iallefall selv gjerne turen om det ikke blir storkuling på sletta. Er et flere som skal gå fra denne kanten (sunnhordland) ? spørsmålet mitt var altså ; Er det noen som har oversikt over hvor mange som skal avgårde? mvh starpowr Link to post
Fantino Svart 16.August.2006 Link til dette innlegget Svart 16.August.2006 Dette treffet er vel såpass løselig organisert (hvis en i det hele tatt kan kalle det organisering ) at jeg tviler på at det er noen som har oversikt over hvem som dukker opp. Jeg tar som nevnt trolig en dagstur, men treff blir vel litt "barnehage" når en ikke får ankerdrammen... Det hadde jo vært greit om potensielle deltakere la inn et innlegg i denne tråden. Link to post
Akult Svart 18.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.August.2006 Vi er nordafor og regner med å komme til Helgøysund i morgen lørdag en gang. Link to post
Fantino Svart 18.August.2006 Link til dette innlegget Svart 18.August.2006 OK, 2 til så topper vi hordalandstreffets besøkstall Link to post
BK Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Hva skjer a Er det treff på gang ? når da ?? Link to post
Fantino Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Sitter i heimen med dundrende skallebank (ikke pga , men bihulebetennelse) - kaster mao. inn håndkleet. Nå ser det jo heller ikke ut som om det blir smekkfullt akkurat (hvis da ikke alle deltakerene allerede er på tur og ikke er innenfor WLAN-rekkevidde..). Link to post
Akult Svart 19.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Vi er akkurat ankommet, men kan så langt ikke se andre BP-vimpler enn vår egen Link to post
Nefertiti Svart 19.August.2006 Link til dette innlegget Svart 19.August.2006 Ble regatta på meg... Link to post
Fantino Svart 20.August.2006 Link til dette innlegget Svart 20.August.2006 Da får vi kåre Akult til "Best in Show". Han er jo i en klasse for seg iom. at han møtte opp Det ser ut til at treff med et minimum av organisering ikke er så lett å få til, ref. også Hordalandstreffet (til slutt var det vel flere hordalendinger en rogalendinger som lurte på å ta turen til Helgøysund). Link to post
Akult Svart 29.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.August.2006 Ja vi var faktisk de eneste med vimpel. Mulig det var noen som ikke toner flagg, men ingen kom "ut av skapet" i løpet av kvelden og natta. Vi hadde det ikke mindre koselig av den grunn. I løpet av kvelden lagde vi langbord, og 12-14 stk. kroet seg rundt dette med god mat og drikke. Humøret var godt, og i løpet av kvelden ble det både gitarspill og sang. Noen nye betjentskaper ble stiftet, og noen gamle ble børstet støv av Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn