Jump to content

baatplassentreff Rogaland 18-20.8

Akult

baatplassentreff Rogaland  

97 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Ser ut som det dabber av med stemmene, så da kan vi vel konkludere med at det er overveldende flertall for 18-20 august

Har satt inn datoen i tittelen.

Avlimer tråden nå så kan dere holde liv i den etter behov.

Blir det noe av treffet kan vi lime den igjen når det nærmer seg.

(Av en merkelig grunn går det ikke an å låse poll'er i dagens utgave av Invision.)

• 4 uker senere...

Da har jeg logget min andre BP-medlemsobservasjon :flag:

"Submiss": Du er observert i dag morges kl. 0857 i Helgøysund. Burde selvsagt banket på og bommet morgenkaffe, men formen var ikke på topp etter tungsjø på Sletta i går og i Boknafjorden i dag (SW dønning på et par meter + frisk vind/sjø fra NW, ikke lett å finne en rute noenlunde i le...). Smekkfullt var det også så jeg.

Litt OT ift. dette emnet, men jeg tar for gitt at du var innom for å forberede Rogalandstreffet 18-20 august :cool:

Redigert av Fantino (see edit history)

På den tiden er jeg klar, så det hadde ordnet seg hvis du takler pulverkaffe. (Plumbo)

Ble liggende noen dager i Helgøysund. De skulle ha Se og Hør show på tirsdagen med flaskepost og det hele, noe ungene absolutt skulle ha med seg. Jentungen fikk synge på scenen med Gaute Ormåsen og jeg fanget flaske - så det ble suksé.

Helgøysund er klar for et båtplassentreff, ref. Dag som drifter Helgøysund Marina, men det ble ikke pratet noe særlig om det. Han har travle dager disse ukene.

Ellers har vi fartet Ryfylke rundt de siste 12 dagene. I morgen er det vår tur til å gå over sletta - så får vi se hva Hordaland har å by oss :smiley:

Jeg er stort sett for lat til å lage annet enn pulverkaffe, så det hadde nok funket fint! :lol:

Lykke til i nord-vesten på Sletta. Det ser jo ikke alt for galt ut, og Røyksund på Bømlo må vel være en fin motivasjon for de små matrosene til å holde ut bittelitt slingring.

• 4 uker senere...

Løfter denne litt nå før helga (kanskje det er mulig å få limt den en ukes tid?)

Jeg har dessverre surret til helga mi; ble spurt av kollega om å bytte helgevakt, og siden jeg ikke hadde noe på gang (trodde jeg) svarte jeg ja.... :headbang: I etterkant viser det seg at jeg burde ha vært med i et utdrikningslag + at jeg til slutt husket at jeg "sto på barrikadene" for Rogalandstreff denne helga tidligere i sommer. :puke::crazy::cryin::headbang:

Det blir altså i beste fall et dagsbesøk på lørdag eller søndag for min del, men det hindrer jo ingen andre i å ta turen!

lurer litt her.....

Blir det noe treff i helgøysund denne helgen heller.....ser det har vert lite aktivitet på denne tråen dei siste ukene,bortsett fra 4 innlegg i går som alle takket nei.

låg i helgøysd fra mandag til tirsdag denne uken,nydelig plass. Hadde tenkt å få prøvt å lure med wellcraft på ein "langseilas ". Tar som iallefall selv gjerne turen om det ikke blir storkuling på sletta.

Er et flere som skal gå fra denne kanten (sunnhordland) ?

spørsmålet mitt var altså ; Er det noen som har oversikt over hvor mange som skal avgårde?

mvh starpowr

Dette treffet er vel såpass løselig organisert (hvis en i det hele tatt kan kalle det organisering :cool: ) at jeg tviler på at det er noen som har oversikt over hvem som dukker opp.

Jeg tar som nevnt trolig en dagstur, men treff blir vel litt "barnehage" når en ikke får ankerdrammen...

Det hadde jo vært greit om potensielle deltakere la inn et innlegg i denne tråden.

Da får vi kåre Akult til "Best in Show". Han er jo i en klasse for seg iom. at han møtte opp :blush:

Det ser ut til at treff med et minimum av organisering ikke er så lett å få til, ref. også Hordalandstreffet (til slutt var det vel flere hordalendinger en rogalendinger som lurte på å ta turen til Helgøysund).

• 2 uker senere...

Ja vi var faktisk de eneste med vimpel. Mulig det var noen som ikke toner flagg, men ingen kom "ut av skapet" i løpet av kvelden og natta.

Vi hadde det ikke mindre koselig av den grunn. I løpet av kvelden lagde vi langbord, og 12-14 stk. kroet seg rundt dette med god mat og drikke. Humøret var godt, og i løpet av kvelden ble det både gitarspill og sang. Noen nye betjentskaper ble stiftet, og noen gamle ble børstet støv av :smiley:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...