Ludde30 Startet 3.Mai.2006 Del på Facebook Startet 3.Mai.2006 Klokken 23.21 i går kveld ringte nabo'n meg og sa at nå er det fin båt til salgs. Jaja tenkte jeg, som hadde tenkt å ha Fram'en et par-tre år til, så skal jeg kjøpe ny båt. Og det har jeg gjort. Kl. 19.30 idag var avtalen i boks. En 30-fots Johnsen-krysser i strålende stand. Endelig har jeg flyttet meg over i trebåtenes rekker, noe jeg har sett frem til med forventning og glede! Tar noen bilder når båten er på vannet i løpet av neste uke Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
baatsman Svart 3.Mai.2006 Del på Facebook Svart 3.Mai.2006 Gratulerer og frem med kameraet. Her er det viktig med bilder Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
jorhei Svart 3.Mai.2006 Del på Facebook Svart 3.Mai.2006 Gratulerer så mye og velkommen i trebåt-eier-klubben Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Walter_S Svart 3.Mai.2006 Del på Facebook Svart 3.Mai.2006 Der var du kjappt i avtrekker'n! ;o) Gratulere Fram25 - nå må du endre nikk'et ditt også! Det er ikke mange så går fra "plast" til "ekte vare", gitt! Hatten av for en slik avgjørelse. Og så Johnsen-krysser a gitt! Ja, Østfold-båtane er flotte da......... Hvordan motor er det i den? Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Ludde30 Svart 3.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2006 Jo Walter_s, det står en Yanmar i den. 4-sylindra med turbo. Husker ikke betegnelsen antall hk, men rundt 70 hk tenker jeg. Båten er fra tidlig 80-tall, og motor fra tidlig 90-tall. Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
Frivakten Svart 3.Mai.2006 Del på Facebook Svart 3.Mai.2006 Gratulere Fram25 - nå må du endre nikk'et ditt også! Bak(over)25 Seriøst; Gratulerer med et godt valg. Imellom oss sagt kan det tenkes jeg slår følge. Har da smugtittet på noen skjønne patter, eh.... platter. Plattgattere. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Ancas Svart 3.Mai.2006 Del på Facebook Svart 3.Mai.2006 Gratulerer med ny båt! Håper du får mye glede av den. Angrer enda litt etter jeg solgte min ancas 18ft 1963 mod ..... Lykke til ;-) Sitér dette innlegget CastelloMarine 533HT- 40/50HK Yamaha yeto 2Takt !! Link to post
Ludde30 Svart 29.Juli.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juli.2006 Har nå hvertfall få tatt et bilde av den nye båten. Legg spesielt merke til jolla med Crescent'en Sitér dette innlegget If you think you kan walk on water then you will sink very quickly Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.