Rastløs Startet 5.Mai.2006 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2006 En av slangene som går ut fra min nye Suzuki 90 og inn i båten , sammen med strøm, gass m.m, er en slange av klar plast. ( det er ikke bensinslangenDen ser ut til å være vann i den ? Hva har denne slangen for funksjon ? Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 5.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2006 Har du knopmeter/logg? tipper den går til den. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 5.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2006 Kan det være slange til oljetank? Hvor er den andre enden festet? Ned mot propell=knopmåler Sitér dette innlegget Link to post
Sinus_nor Svart 5.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2006 Den slangen er helt sikkert til knopmåler, som virker på trykket fra et lite hull i undervannshuset. Sitér dette innlegget Link to post
Rastløs Svart 6.Mai.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2006 Se det. På båtplassen får man svar på det som ikke står i instruksjonsboken. Det er montert knop måler ( som forøvrig er helt ruskende gæærn i forhold til GPS'n) takk takk Sitér dette innlegget Link to post
Sinus_nor Svart 6.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2006 (redigert) Knopmåleren min (90hk Merc) er også trykkmåler. Den er nesten helt nøyaktig fra 15-37 knop i.f.t. GPS. (maks på min båt.) Men fra 0-15 knop er den ikke til å stole på, begynner ikke å virke (bevege seg) før ca. 10-12 knop. Redigert 6.Mai.2006 av Sinus_nor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.