agun Startet 18.August.2003 Link til dette innlegget Startet 18.August.2003 Er det noen som kan skaffe fersk, hakket Ærfugl? Min båt klarer dessverre ikke 70 knop, ber derfor andre med høvelig farkost om hjelp............ Kan evt. byttes mot et flatt pinnsvin som ligger i grøftekanten etter at naboen var ute på biltur i kveld..... :wink: Får vel kjeft av Administratorene nå, tenker jeg........ :nono: Agun Sitér dette innlegget Link to post
PanPan Svart 18.August.2003 Link til dette innlegget Svart 18.August.2003 Er det noen som kan skaffe fersk, hakket Ærfugl? Min båt klarer dessverre ikke 70 knop, ber derfor andre med høvelig farkost om hjelp............ Kan evt. byttes mot et flatt pinnsvin som ligger i grøftekanten etter at naboen var ute på biltur i kveld..... :wink: Om ikke annet har noen en lavvo med en speidende falk i toppen! Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 18.August.2003 Link til dette innlegget Svart 18.August.2003 Ja, nå skal du få kjeft Argun :discuss Har tatt meg den frihet å flytte postingen vekk fra kjøp og over til Åpent forum Sitér dette innlegget Link to post
MaritimStart Svart 18.August.2003 Link til dette innlegget Svart 18.August.2003 Har begge deler - Skal vi bytte !?! :wink: Sitér dette innlegget Link to post
sailor Svart 18.August.2003 Link til dette innlegget Svart 18.August.2003 AGUN: Genialt bra! Denne tar jeg av meg hatten for!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Jon_R Svart 19.August.2003 Link til dette innlegget Svart 19.August.2003 Dette passer vel bedre på den originale "Båtplassen" enn her. Jeg trodde vi var litt seriøse her, eller...? Sitér dette innlegget Link to post
agun Svart 19.August.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.August.2003 Hei JON_R!! En viss takhøyde og rom for litt spøk og glimt i øyet har aldri vært mangelvare på baatplassen. Håper derfor mitt, for noen, flåsete innlegg kan passere..... Men du har rett i at vi er seriøse her - stort sett........ det skal du ha....... Agun Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 19.August.2003 Link til dette innlegget Svart 19.August.2003 Jeg trodde vi var litt seriøse her, eller...?Visst er vi det. Sjekk disse gamle trådene! En spøk for de som ikke er ømtølige.. Mange gullkorn her! Nesten utrolig.... hva man kan få ut av en båt og litt øl! Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
JRK Svart 20.August.2003 Link til dette innlegget Svart 20.August.2003 Hei, Vi må heller ikke glemme ordtaket: "Den som kun tar spøk for spøk og allvor for alvor, har skjønt like lite av begge deler." Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 20.August.2003 Link til dette innlegget Svart 20.August.2003 Boka White Trash Cooking av Ishmail Alexander kan anbefales.Hvordan gjore de lekreste retter av ihjelkjorte dyr i veikanten.Nyttig for noen kanskje. Sitér dette innlegget Link to post
Motordoktoren Svart 20.August.2003 Link til dette innlegget Svart 20.August.2003 Hei, Vi må heller ikke glemme ordtaket: "Den som kun tar spøk for spøk og allvor for alvor, har skjønt like lite av begge deler." Med fare for å bli oppfattet som en grinebiter, tar jeg sjansen på å si at hvis du ikke hadde plassert sitatet i anførselstegn, hadde jeg nok latt det passere, men av respekt for Piet Hein (som også var ingeniør og derved kollega av meg!), tillater jeg meg å gjengi grukket litt mer i den form Kumbel skrev det selv. Forøvrig er jeg enig i at det bør være litt takhøyde her, så lenge vi ikke sjikanerer noen. Den som kun tar spøk for spøk, og alvor kun alvorlig, han har faktisk fattet begge deler like dårlig. Se så, nå går det på rim som ost og prim. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.