Jump to content

Hakket Ærfugl

agun

Recommended Posts

Er det noen som kan skaffe fersk, hakket Ærfugl? Min båt klarer dessverre ikke 70 knop, ber derfor andre med høvelig farkost om hjelp............

Kan evt. byttes mot et flatt pinnsvin som ligger i grøftekanten etter at naboen var ute på biltur i kveld.....

:wink: :wink: :wink::eek:

Får vel kjeft av Administratorene nå, tenker jeg........ :nono:

Agun

Er det noen som kan skaffe fersk, hakket Ærfugl? Min båt klarer dessverre ikke 70 knop, ber derfor andre med høvelig farkost om hjelp............

Kan evt. byttes mot et flatt pinnsvin som ligger i grøftekanten etter at naboen var ute på biltur i kveld.....

:wink: :wink: :eek::lol:

Om ikke annet har noen en lavvo med en speidende falk i toppen! :wink:

Hei JON_R!!

En viss takhøyde og rom for litt spøk og glimt i øyet har aldri vært mangelvare på baatplassen.

Håper derfor mitt, for noen, flåsete innlegg kan passere.....

Men du har rett i at vi er seriøse her - stort sett........ :headbang: det skal du ha.......

Agun

Hei,

Vi må heller ikke glemme ordtaket:

"Den som kun tar spøk for spøk og allvor for alvor, har skjønt like lite av begge deler."

Med fare for å bli oppfattet som en grinebiter, tar jeg sjansen på å si at hvis du ikke hadde plassert sitatet i anførselstegn, hadde jeg nok latt det passere, men av respekt for Piet Hein (som også var ingeniør og derved kollega av meg!), tillater jeg meg å gjengi grukket litt mer i den form Kumbel skrev det selv. Forøvrig er jeg enig i at det bør være litt takhøyde her, så lenge vi ikke sjikanerer noen.  

Den som kun tar spøk for spøk, og alvor kun alvorlig,

han har faktisk fattet begge deler like dårlig.

Se så, nå går det på rim som ost og prim.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...