Jump to content

Rusten powertrim motor, Yamaha

hev

Recommended Posts

BildeBilde

Denne beholdaren på min Yamaha påhengs har nok sett sine beste dagar :sad: . Kva er dette og kva for funksjon har denne? kva vil skje om det går hol? Er det enkelt å skifte denne sjølv? Ser ut som den er festa med to boltar....

Kva kan være grunnen til at berre denne rustar, finnest ikkje rust andre plassar som eg kan sjå...

Hjemmeside på WEB og på facebook.

Arbeidssted er Florø Radio.

Det er motoren til powertrim som ligger der. sannsynligvis er det berre et beskyttelsedeksel som ligger der, og burde byttes, så ikke selve elmotoren får saltvann på seg. Får du opp skruene kan det byttes. Det ruster fordi materialvalget er helt feil.

Om motoren hadde vært av nyere dato, hadde dette vært en reklamasjon.

Men då var det ikkje så gale likevel... :wink:

Vel, var litt rask der...

iflg. den lokale yamaha-reparatøren så er det visst ikkje mulig å få berre den koppen som er rusta. Dette er ein integrert del av power-trimmotoren, så heile motoren må skiftast og då blir det plutselig dyrt likevel... :sad:

Motoren fungerer heilt fint den, så er litt for gale at ein må skifte alt berre pga. ein del utvendig rust....

ok, takk for tips. Eg får vurdere litt fram og tilbake... ser ut som ein må av med heile motoren for å kome til boltane på baksida av powertrim-motorhuset. Så då blir det litt mykje skruing for ein amatør :crazy:

Så det spørs om eg berre får levere den inn og få proffane til å ta over, det var snakk om vel 4000 for motoren og 3-5 timar arbeid....

Det er vel sannsynlig at den powertrim-motoren har sett sine beste dagar og må skiftast om ikkje alt for lenge uansett ja....

Vel, var litt rask der...

iflg. den lokale yamaha-reparatøren så er det visst ikkje mulig å få berre den koppen som er rusta. Dette er ein integrert del av power-trimmotoren, så heile motoren må skiftast og då blir det plutselig dyrt likevel... :sad:

Klart han sier dette. Klart du må skifte et deksel betyr at hele powertrimeneheten må skiftes. Omtrent som når jeg hadde "slapp" oljetrykk på en opel, og man måtte bytte hele oljepumpa, fikk ikke reperasjonssats, sa forhandler. Kostet 3.500,- + moms. Biltema hadde overhalingssats til 299,- inkl moms. Og det virket som bare det.

Svindel kalles slikt, mener nå jeg. Enten det er skrOpel eller Yamablæ :headbang:

Pikk vekk løs rust, og smør på CantRust eller annen rustforvandler. Du er ute ette å hindre dritten i å ruste mer ikke sant. Den er da tett enda, og ved å overflatebehandle dette kan du nok forlenge levetiden en god del. Blir biltema-pris av det... :yesnod:

Redigert av o.b.lix (see edit history)
  • 3 år senere...
  • 7 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...