opus Startet 8.Mai.2006 Link til dette innlegget Startet 8.Mai.2006 Hei ! Har en messing(tror ikke det er bronse), foldepropell. Forrige eier brukte spraye primer og maling (Prop-o-drev) på aksling=syrefast og propell=messing. Jeg har sinkanode på akslingen. Iår var det skallet av såpass mye på propellen, så jeg pusset det av med vannslipepapir. Den ble ikke helt strøken i messingfargen, noen steder er det punkter med mørkere/svartere farge, ser en smule "angrepet" ut noen steder. Har fortsatt igjen sprayboksene med primer og maling, men står at er "tinnfritt til alu, hindre groe osv", ikke noe om messing. Er det noe poeng spraye på dette ? Folk flest har jo messingpropellen ren og pen, ser det ut til. Opus Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 8.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2006 Faktisk bruker noen sprit-tush på propellen, de sier det fungerer. Har aldri prøvd det selv. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Zora Svart 8.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2006 Jeg sprayet den med "supershape, klar drev-spray", skal bli artig å se om dette fungerer! Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 8.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2006 Propell - Hva hjelper best mot groe og skjell? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.