MrAnders Svart 21.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2006 Men så må du regne med at bonden som gjorde det - utgiftsførte all dieselen i gårdsregnskapet. Og straffen for det og slurv kom fra et uventet hold... Sitér dette innlegget Link to post
rubin Svart 22.Mai.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2012 Du hadde en lang sjekkliste! Vi gikk gjennom alle de punktene i natt. Det er felles dieseltank, men separate rør helt fra tanken og opp. Kan ethvert større dieselverksted overhale en slik pumpe? Ogs hvis deler har røket i den, eller må jeg skifte den? Noen som aner prisen... heisann jeg anbefaler på det sterkeste MINGE DIESEL!! jeg fikk pris på jahre diesel på 15000- hos minge kom det på 3000. detg er hyt klalifiserte folk der på dieselverkstedet ,med proff dysebenk og pumpebenk. de er og behjelplige med om det er bagateller så fikser de bare det. de tar ikke full overhalng på pumpa om det ikke er nødvendig. har flere referanser til folk som har vært der. dette ligger på trøgstad tror ejg det het... (hyggelige er de også) hilsen rubin (volvo tamd 42 wj-a med pumpe kjørt av dem ) Sitér dette innlegget Link to post
fiat Svart 19.September.2021 Link til dette innlegget Svart 19.September.2021 (redigert) Feil innlegg. Redigert 19.September.2021 av fiat (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.