Jump to content

Nostalgisk skjønnhet

Skipper Worse

Recommended Posts

Så mye skjønnhet ... det får meg lett til å glemme blondinner for en stakket stund!! Best av alt er at disse båtene her, de er ikke vrak eller halvveis vrak, de er godt og pietistisk vedlikeholdt, rene smykker.

Finnes det overhodet noe vakrere enn f. eks. dette:

Bilde

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

noen piker til å holde orden på lugarene

:yesnod: :yesnod:

Nogle lekre langlemmete blondinner. Som også kanske kunne ha servert Cognac og cigarr på øverste dek ... :lol: Jeg husker som var det i går følelsen av å bli satt seksti år tilbake i tid om bord på Thea Foss. På tross av en hard fest kvelden før var det en fabelaktig tur, rundt omkring i Puget Sound, bl. a. var vi innom Poulsbo. Tar gjerne turen en gang til.

Redigert av Skipper_Worse (see edit history)

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

:yesnod: :yesnod:

Nogle lekre langlemmete blondinner. Som også kanske kunne ha servert Cognac og cigarr på øverste dek ... :lol: Jeg husker som var det i går følelsen av å bli satt seksti år tilbake i tid om bord på Thea Foss. På tross av en hard fest kvelden før var det en fabelaktig tur. Tar den gjerne en gang til.

være blonde altså?

Bilde

oki da....

Bilde

http://www.nlmotel.com/jamaica.htm

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...