GeirKS Startet 14.Mai.2006 Del på Facebook Startet 14.Mai.2006 Jeg trenger noen rustfrie s.k. rollpins til mitt eldgamle rulleforstag. Disse er av dimensjon 1/8" tykke, og 3/4" lange. Det er fortrinnsvis den rullede typen jeg er på jakt etter, men i nøden spiser visstnok til og med fanden fluer... Jeg ønsker tips til: A) norske forretninger B) nettbutikker som kan tenkes å føre noe slikt. Å bruke uttrykket "det haster" ville være å underdrive... Geir PS! Må jeg få be om å slippe humoristiske forslag om å forsøke å få den norske forhandleren, Hovdan, til å hjelpe Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 14.Mai.2006 Del på Facebook Svart 14.Mai.2006 Ring til Hans Petter hos Skaane i Horten og hør med ham. Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 14.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mai.2006 Takk thor, flere forslag? Geir Sitér dette innlegget Link to post
pete Svart 14.Mai.2006 Del på Facebook Svart 14.Mai.2006 Hvilken type rulleforstag, jeg har noe eldgamle greier type Gori eller noe sånt i garasjen kanskje det kan brukes? Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 15.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2006 Rulleforstaget er av typen Harken Mk1. Jeg tror ikke at det er noen god ide å bruke gamle låsepinner, eller hva det kalles på norsk. Geir Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 15.Mai.2006 Del på Facebook Svart 15.Mai.2006 Er du nødt til å ha låsepinne da kan du ikke bruke aksel i samme dimensjon som du klinker litt i endene. Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 15.Mai.2006 Del på Facebook Svart 15.Mai.2006 Ser i skruekatalogen til Arvid Nilsson Gruppen så heter dette spennstift DIN1481 leveres i A2-kvalitet. www.arvidnilsson.no Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 15.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2006 Takk for all hjelp. For å få tak i riktig dimensjon ble løsningen å bestille fra US. UPS er den store vinneren i dag. Geir Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 15.Mai.2006 Del på Facebook Svart 15.Mai.2006 ukkurant dritt av et forstag med andre ord. Du skulle ikke tilfeldigvis ha en gammal røten VP ombord også ? ;-)) Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
GeirKS Svart 15.Mai.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2006 Joda. Det har jeg. Hvis du ikke passer munnen din blir du kjølhalt ved neste anledning... Geir Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 15.Mai.2006 Del på Facebook Svart 15.Mai.2006 Ups - sårt punkt ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Verrie Svart 15.Mai.2006 Del på Facebook Svart 15.Mai.2006 Geir, jeg er med på kjølhaling av Suzuki. Skylder ham en omgang etter noe lettsindig vitsing om trebåter og materialbruk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.