GP - Rune Startet 14.Mai.2006 Link til dette innlegget Startet 14.Mai.2006 Brukte den nye Wallas 1800 for første gang i helga. Utover natta lå jeg og hørte på en irriterende bankelyd som kom fra varmeappatatet. Med 2-3 sek. intervaller helt til jeg slo det av. Skal det være sån? Sitér dette innlegget Link to post
DWC Svart 14.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2006 Mest sannsynlig er det drivstoff pumpa som tikker Det er mulig det blir bedre hvis du fester pumpa i noe mykt så ungår du kansje resonanslyden Mvh dwc Sitér dette innlegget Link to post
Gas Svart 14.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2006 (redigert) Kjenner ikke så godt til denne varmeren,men er det ikke drivstoffpumpa som du hører? Redigert 14.Mai.2006 av GAS (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kurt Svart 14.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2006 Tipper det er brennstoffpumpen du hører. Hvis du slår ned på halv varme skal det ta lenger tid mellom vært klikk. Du kan forsøke å pakke pumpen inn i noe som er støydempene. Hvis ikke det hjelper må du enten høre på lyden eller fryse. Sitér dette innlegget Link to post
Gas Svart 14.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2006 dwc var litt raskere men da tror jeg vi er inne på problemet Sitér dette innlegget Link to post
Nordboer Svart 14.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2006 Du bør IKKE pakke apparatet inn i noe støydempende - det trenger masse luft rundt seg, både for kjøling og fordi det henter innluft på sidene som kjøres ut gjennom varmeslangene. Det beste rådet er å isolere festene fra skrog/innredning. Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 14.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2006 (redigert) Du bør IKKE pakke apparatet inn i noe støydempende - det trenger masse luft rundt seg, både for kjøling og fordi det henter innluft på sidene som kjøres ut gjennom varmeslangene. Det beste rådet er å isolere festene fra skrog/innredning.Forslaget hans var å pakke inn brennstoffpumpa, ikke varmeren... Har samme "bråket" på Webasto 3500, og om noen vet om en høvelig gummilabb, som kan monteres mellom skottet/innredning og pumpa, er jeg og sikkert andre glad for tips. Geir Redigert 14.Mai.2006 av GeirT (see edit history) Sitér dette innlegget Geir Link to post
JanB Svart 14.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2006 Utover natta lå jeg og hørte på en irriterende bankelyd som kom fra varmeappatatet. Gratulerer med Wallas!!! Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Gas Svart 14.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2006 Har samme "bråket" på Webasto 3500, og om noen vet om en høvelig gummilabb, som kan monteres mellom skottet/innredning og pumpa, er jeg og sikkert andre glad for tips. Sjekk www.kcl.no de har det meste til Webasto http://www.kcl.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.