Vigen Startet 14.Mai.2006 Link til dette innlegget Startet 14.Mai.2006 Vet noen om det er mulig å få kjøpt ferdisydde gardiner til Nidelv 24 fra fabrikken? Og eventuelt hva dette koster? Har gjort en stooor jobb på interiøret på båten i år, og fruen vurderer å sponse prikken over i`en - nye gardiner. Sitér dette innlegget Det er en vesentlig forskjell mellom et åpent sinn og hull i hodet... Link to post
Hebbe Svart 14.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2006 Hva med å ringe fabrikken til Nidelv for å spørre de om de enda får sydd gardiner til denne båttypen ? Ellers så er det jo bare å få sydd gardiner i vanlige gardinforettninger, de gamle fungerer fint som mal... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
hos Svart 14.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2006 (redigert) For fire år siden byttet jeg gardiner på en Nidelv 26 som jeg da hadde. Jeg snakket med Nidelv om original-gardiner, og hvis jeg husker rett, var pristilbudet ca 11.000,-. Den høye prisen gjorde at jeg heller sydde nye gardiner selv, og resultatet ble bra, men det tok svært lang tid å sy på alle "hempene" som brukes for å tre gardinene inn på skinnene . Nidelv er "gode på" reservedeler, så jeg vil tippe at de fotsatt kan lage gardiner til Nidelv 24. Snakk med Kåre Andersen som har ansvar for ettermarkedet - tlf.nr. finnes her. Lykke til! Redigert 14.Mai.2006 av hos (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen hos Link to post
Slagskibet Svart 14.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2006 11 000 ? Går det an da ? Antagelig så kan du få en gardin butikk til å sy gardiner mye billigere enn det. Sitér dette innlegget Link to post
Vigen Svart 16.Mai.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2006 Snakket med folkja på fabrikken i går. Komplett gardinsett koster ca. NOK 2800,- eks. m.v.a Det er vel bare å hente fram symaskinen tenker jeg... Sitér dette innlegget Det er en vesentlig forskjell mellom et åpent sinn og hull i hodet... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.