Jump to content

Transportproblemer uten krybbe eller vogn?

Nordanen

Recommended Posts

hvis du skal ha den på lastebil som benyttes til dette er det mange av dem som har hydraulisk justerbare støtter. Men dersom du ikke kommer vei utenom krybbe ville jeg hør med produsent og fått oversendt tegninger av transport-krybben de bruker og bygt den selv - det tar ikke så lang tid - og så har du en krybbe som kan brukes senere. Hos Nor-Dan Båtbyggeri fikk jeg gode tegninger til min båt, men det er vel noen andre som har overtatt og støpt til din.

Hei.

Jeg har nettopp sendt båten min fra Harstad til Sognefjorden med With Junior, de krevde ingen krybbe eller noe annet.

Du kan jo kontakte de på tlf nr:

Kontaktperson: Egil Ulvan

telefon: 73 53 24 50

telefax: 73531450

MS With Junior Mobiltelefon.............. 950 72 890, direkte til båten.

Båten går visstnok i rute mellom Stavanger og Tromsø.

Leser at du skal bruke skip til transport av båten din langs kysten.

Alle tilfeller jeg har vært borti som inkluderer forsendelse med skip, må man ha krybbe.

Denne settes på dekk eller på et mafi flak.

Jeg har en krybbe beregnet for dette formålet til salgs - se her på baatplassen/marked/salg/utstyr

Seines rederi i Bodø har båtar som går mellom Oslo/Horten og Mo i Rana med skrapjern. Hos dei var det ikkje nødvendig med krybbe; dei hadde visst nokre bukkar på dekk til formålet. Sjølv fekk eg transportert båt med Hurtigruta, utan krybbe. Men det er ikkje så mange av hurtigrutene som tar dekkslast.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...