Laholm Startet 14.Mai.2006 Link til dette innlegget Startet 14.Mai.2006 På juniorbåten mangler ekstern sensor på fartsmåleren. Instrumentet inne er av merket "Jaria". Dette har jeg aldri hørt om før, og søk på Internett ga ingen svar. Noen som kjenner til dette merket, og vet hvor jeg kan få tak i den manglende delen? Sitér dette innlegget Laholm Link to post
jorhei Svart 14.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2006 Er du helt sikker på at det ikke er Faria? F`en i Faria kan fort forveksles med J. Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
M/S Bastard Svart 14.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2006 Sikker på at det ikke er Faria? Sitér dette innlegget Link to post
Majali Svart 14.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2006 (redigert) kansje dumt spørsmål men er du sikker på at det ikke er "Faria"... ? Erik Ehh... der kom det 3 svar på en gang,.. Redigert 14.Mai.2006 av majali (see edit history) Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Laholm Svart 14.Mai.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2006 Det finnes ingen dårlige spørsmål, bortsett fra da kanskje å spørre etter Jaria..... Kanskje tid for et nytt besøk hos optikeren? Sitér dette innlegget Laholm Link to post
rago63 Svart 14.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2006 Faria Marineinstrumenter forhandles av de fleste båtsjapper, og pivotgiveren til å feste på akterspeilet er forbruksvare. Koster 100. ++ - Kjøp mer enn én..... Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Skvulpen Svart 14.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2006 Det finnes ingen dårlige spørsmål, bortsett fra da kanskje å spørre etter Jaria..... Kanskje tid for et nytt besøk hos optikeren? Du er utsatt for et ganske utbredt fenomen, ettersom F-en i Faria til forveksling kan ligne på en J. Men navnet er altså Faria, her har du link til produsenten der du kan se alle instrumentene de lager, samt laste ned monteringsanvisninger osv. http://www.faria-instruments.com/ Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 15.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2006 (redigert) Maritim har løse givere med slange til Faria.... mellom 140-160kr..... Har kjøpt selv der. Redigert 15.Mai.2006 av Jorg-1 (see edit history) Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Boywonder Svart 15.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2006 Siklesikle... Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.