Anabelle Startet 16.Mai.2006 Link til dette innlegget Startet 16.Mai.2006 Har kikket litt i noen kataloger uten å finne. Var også innom en hydraulikkforrettning uten å finne rett dimensjon. Tror den er i 3/8" rørgjenger, men skruehodet er litt mindre enn vanlig hydraulisk blindplugg. Noen tips om hvor jeg kan lete? Båtprodusenten er ikke aktiv lengre. Anabelle Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
Hulda Svart 16.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2006 Rørleggerforretning? Gunn Hegna Fittings? Moss Slangeservice? Det kommer litt an på hvor du bor i landet. Her, på grensen mellom Østfold og Akershus, finnes det meste. Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 16.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2006 GH Fittings. ligger på oppegård så det blir kanskje litt langt. Sjekk om du har en Tess butikk i nærheten av deg. Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
roaldbj Svart 16.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2006 Jeg så i dag at Moss Slangeservice har en type. Den inkluderer både brakett til å feste på båten og flat blendingsskrue. Husker ikke dimensjonene men kan ta bilde av en reserve jeg har. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 16.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2006 Tess Sandvika i Bærum, telefon: 67171240 Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Mulligan Svart 16.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2006 http://www.maritim.no/ontime_product.asp?d...aram=Lenseplugg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.