Jump to content

HØSTTILBUD

bliss X

Recommended Posts

Sommeren er på hell, men båtsesongen ikke over av den grunn. Vi har mange flotte høstdager å se fram til. Er det noe spesielt vi båteiere trenger om høsten? Tenkte jeg skulle se om jeg kunne få til noen tilbud, men trenger input til hva det skulle være. Det bør være en vare som ikke finnes i alt for mange varianter, som er grei å sende i posten og som flere kunne tenke seg å kjøpe.

Synspunkter?

Sorry!

Burde stått i den opprinnelige postingen. Presenninger, opplagsstativ, krybbe og andre ting til vinteropplaget var ikke det jeg mente med høsttilbud.  :blush:

Dette trenger ALLE om høsten. Derfor vil ikke skikke luringer som f.eks R. Wattum selge disse billig nå. Det gjør han, og de fleste andre ordentlige forretningsmenn, om våren. Dermed tar man ut en brukbar profitt, som gjør det mulig å overleve.

Takk for det ! Det gjør det mulig å få en nogenlunde service grad enkelte steder, og ikke bare "elkjip" metoden.

Nå har årets sesong vært en eneste stor priskrig på elektronikk, mellom MALFIX, SEATRONIC, STAVANGER SEIL og andre aktører. Men et supertilbud f.eks på instrumenter av noe slag, autopilot eller VHF er vel ikke av veien eller ?

Bunnstoff etc er et annet tips, men det er vel neppe "hensiktsmessig" å sende pr. post.

Suzuki

No boat needed..

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...