bliss X Startet 22.August.2003 Link til dette innlegget Startet 22.August.2003 Sommeren er på hell, men båtsesongen ikke over av den grunn. Vi har mange flotte høstdager å se fram til. Er det noe spesielt vi båteiere trenger om høsten? Tenkte jeg skulle se om jeg kunne få til noen tilbud, men trenger input til hva det skulle være. Det bør være en vare som ikke finnes i alt for mange varianter, som er grei å sende i posten og som flere kunne tenke seg å kjøpe. Synspunkter? Sitér dette innlegget Link to post
EspenE Svart 22.August.2003 Link til dette innlegget Svart 22.August.2003 En god presenning koster flesk. Et tilbud her kan jo være fint. Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 22.August.2003 Link til dette innlegget Svart 22.August.2003 En god presenning koster flesk. Et tilbud her kan jo være fint.Jeg skal også kjøpe presenning i høst. (10 x 6m) Den bør være tykkere enn den gamle. Den tynne jeg hadde blafrer og bråker sånn. Gerhard PS. Passer forresten dårlig til Lasses innledning: båtsesongen ikke over Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 22.August.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2003 Sorry! Burde stått i den opprinnelige postingen. Presenninger, opplagsstativ, krybbe og andre ting til vinteropplaget var ikke det jeg mente med høsttilbud. Sitér dette innlegget Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 22.August.2003 Link til dette innlegget Svart 22.August.2003 Hva mente du da Lasse? Mvh M/Y Ellen Marie Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
bliss X Svart 22.August.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2003 Tja ... en varmeovn f.eks? Vet ikke helt. Det var derfor jeg spurte Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 22.August.2003 Link til dette innlegget Svart 22.August.2003 Sorry! Burde stått i den opprinnelige postingen. Presenninger, opplagsstativ, krybbe og andre ting til vinteropplaget var ikke det jeg mente med høsttilbud. Dette trenger ALLE om høsten. Derfor vil ikke skikke luringer som f.eks R. Wattum selge disse billig nå. Det gjør han, og de fleste andre ordentlige forretningsmenn, om våren. Dermed tar man ut en brukbar profitt, som gjør det mulig å overleve. Takk for det ! Det gjør det mulig å få en nogenlunde service grad enkelte steder, og ikke bare "elkjip" metoden. Nå har årets sesong vært en eneste stor priskrig på elektronikk, mellom MALFIX, SEATRONIC, STAVANGER SEIL og andre aktører. Men et supertilbud f.eks på instrumenter av noe slag, autopilot eller VHF er vel ikke av veien eller ? Bunnstoff etc er et annet tips, men det er vel neppe "hensiktsmessig" å sende pr. post. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Suzuki Svart 22.August.2003 Link til dette innlegget Svart 22.August.2003 Varmeovner var neimen ikke dumt. Type WALLAS / EBER / MIKUNI Trenger en slik sjøl jeg Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 22.August.2003 Link til dette innlegget Svart 22.August.2003 Javel. Synes nå ikke presenning var så dumt heller jeg. Trenger en eller to selv, og på responsen forøvrig var det jo tydelig at dette fenget. Er det problemer med forsendelse som gjør at presenning er utelukket (vekt?), eller er det noe annet mvh M/Y Ellen Marie Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
bliss X Svart 22.August.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.August.2003 Mange varianter, høy vekt og for mye arbeid med forsendelse. Tviler på at dette vil være lønnsomt å sende i posten. Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 23.August.2003 Link til dette innlegget Svart 23.August.2003 Klarer du å få til et godt tilbud på gode automatiske vester ? Planlegger å sette opp et par på neste års budsjett. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
PanPan Svart 23.August.2003 Link til dette innlegget Svart 23.August.2003 Klarer du å få til et godt tilbud på gode automatiske vester ? Planlegger å sette opp et par på neste års budsjett.Her har Seatronic et godt tilbud på XM Automatisk oppblåsbar redningsvest.: http://www.seatronic.no/salg.htm http://www.seatronic.no/sikker/vester.jpg Disse vestene har kommet ut meget godt i test. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.