Jump to content

HØSTTILBUD

bliss X

Recommended Posts

Sommeren er på hell, men båtsesongen ikke over av den grunn. Vi har mange flotte høstdager å se fram til. Er det noe spesielt vi båteiere trenger om høsten? Tenkte jeg skulle se om jeg kunne få til noen tilbud, men trenger input til hva det skulle være. Det bør være en vare som ikke finnes i alt for mange varianter, som er grei å sende i posten og som flere kunne tenke seg å kjøpe.

Synspunkter?

En god presenning koster flesk. Et tilbud her kan jo være fint.

Jeg skal også kjøpe presenning i høst. (10 x 6m)

Den bør være tykkere enn den gamle. Den tynne jeg hadde blafrer og bråker sånn.

Gerhard

PS. Passer forresten dårlig til Lasses innledning:

båtsesongen ikke over

Sorry!

Burde stått i den opprinnelige postingen. Presenninger, opplagsstativ, krybbe og andre ting til vinteropplaget var ikke det jeg mente med høsttilbud.  :blush:

Dette trenger ALLE om høsten. Derfor vil ikke skikke luringer som f.eks R. Wattum selge disse billig nå. Det gjør han, og de fleste andre ordentlige forretningsmenn, om våren. Dermed tar man ut en brukbar profitt, som gjør det mulig å overleve.

Takk for det ! Det gjør det mulig å få en nogenlunde service grad enkelte steder, og ikke bare "elkjip" metoden.

Nå har årets sesong vært en eneste stor priskrig på elektronikk, mellom MALFIX, SEATRONIC, STAVANGER SEIL og andre aktører. Men et supertilbud f.eks på instrumenter av noe slag, autopilot eller VHF er vel ikke av veien eller ?

Bunnstoff etc er et annet tips, men det er vel neppe "hensiktsmessig" å sende pr. post.

Suzuki

No boat needed..

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...