kurth Startet 17.Mai.2006 Link til dette innlegget Startet 17.Mai.2006 Takluker 92 cm lengde 74 cm b. til en saga 29 lurer på hvor en får kjøpt slike. Ser at Nimbus selger slike ,her er lengden 95 cm bredden 80, lurer på om de er tilstrekkelig lange.Er det noen som har greie på målene på Nimbus 32 sine takluker mistenker at de ikke er så lange. Eller om det er noen som har greie på hvor jeg kan få kjøpt noen som er lenger. En får rullgardiner til foreks. campingbiler som er 110 lange og samme bredde, men tror de er beregnet for vinduer og da er kanskje fjærsystemet ikke like stramt Er det noen som har erfaring med rullgardiner til store takluker. Takknemlig for alle svar. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 17.Mai.2006 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2006 Se Oceanair. Her tror jeg du finner det meste av rullegardiner. Norsk forhandler er Watski Jeg tror den gardinen du viser til blir for kort. Sitér dette innlegget Link to post
Øivind E. Svart 24.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Oktober.2008 Hei. Denne passer nok. Den er 81 cm i bredde og 92 cm lengde. http://www.termomarin.no/aspx/produkt/prdi...aspx?plid=17968 MVH Øivind Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.