Jump to content

Ledningsnett til Yamaha

Panasync

Recommended Posts

Ja, dette får du kjøpt som deler der de enkelte kabelsett er ferdig med koblinger. Billigst blir det å bestille herfra:

http://www.boats.net/parts/index.html

Gå inn på aktuell motor, finn det du skal ha, send mail med delenr. og adresse, betal med Paypal

og hent det på posten :cool:

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Men hvordan finner jeg delenr?

På deres liste har de 3stk yamaha 50hk i 87modell, men hvilken av dem er det jeg har.

De hadde ikke noe overgang over hva min motor heter i USA..

Er det noen måte å finne ut det på?

Min heter Yamaha 50 DEO 6H5 S 080451 H :rolleyes:

Ja, dette får du kjøpt som deler der de enkelte kabelsett er ferdig med koblinger. Billigst blir det å bestille herfra:

http://www.boats.net/parts/index.html

Gå inn på aktuell motor, finn det du skal ha, send mail med delenr. og adresse, betal med Paypal

og hent det på posten :cool:

Har nå bestilt delene der, kom på 560$ med frakt, her i norge skulle de ha nærmere 10 000 :eek::eek:

Men hvor lang tid tar det, er det noen av dere som har handlet der før?

De sender med USPS, Posten Norge overtar på flyplass i Norge. Disse kan tolle inn etter fullmakt i fra deg og sende det hjem til deg. Fra det går i fra BN, tar det ca 6-7 dager før brev i fra Posten ligger i postkassa di. Da kan du reise til det aktuelle postkontor/avdeling på flyplass, hente ut papirer - reise til tollsted på flyplass - betale moms (Med kort)- tilbake til postkontor - hente ut varer samme dag. Gjør du ikke det, kommer postens behandlingstid og forsendelse hjem til deg i tillegg. Penger å spare, ja..... Du sparte ca 5500.- ..... Jeg handler ikke lenger med norske forhandlere.... :nonod:

P.S Rutinen beskrevet er på Gardermoen. Bor du langt unna en flyplass, anbefaler jeg Posten til å ta det for deg.

....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...